به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمد پرحلم اظهار داشت : سه عنوان کتاب به نام های رقص روی یک پا، pw و کتیبه ای بر آسمان با موضوع دفاع مقدس توسط انتشارات سوره مهر منتشر می شود.



 

وی با بیان اینکه این کتاب ها به قلم نویسندگان گیلانی و به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان نگارش و آماده انتشار شده است افزود: "رقص روی یک پا" خاطرات کودکی، جنگ، اسارت، آزادی و بازگشت به وطن اسماعیل یکتایی لنگرودی از رزمندگان پیشکسوت گیلانی دوران دفاع مقدس است که توسط مصطفی مصیب زاده گردآوری و در 600صفحه نوشته شده است.






معاون حوزه هنری گیلان افزود: " pw" کتاب خاطرات آزاده گیلانی، شمس الله شمسینی است که شهاب احمدپور در 300 صفحه داستان های تلخ و شیرین دوران اسارت این رزمنده گیلانی سال های دفاع مقدس را به رشته تحریر درآورده است.






پرحلم با اشاره به سومین کتاب آماده انتشار با موضوع دفاع مقدس در حوزه هنری گیلان گفت: خاطرات آزاده خلبان شهید اکبر صیاد بورانی، جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی اهل شهرستان انزلی در 700 صفحه با عنوان "کتیبه ای بر آسمان"  توسط میرعمادالدین فیاضی مصاحبه و نگارش شده است.






وی بر اهمیت جمع آوری و انتشار تاریخ شفاهی دفاع مقدس گیلان تاکید و خاطرنشان کرد: از سال 1390 تاکنون 28 کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس توسط حوزه هنری گیلان تهیه و منتشر شده است و در حال حاضر سه کتاب با موضوع دفاع مقدس آماده انتشار و 6 اثر در حال مصاحبه و نگارش است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان