به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر از راه اندازی نخستین مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی در لنگرود خبر داد.



 



حامد اسماعیل پور با بیان اینکه این مرکز پاسخگویی در آستان مقدس سیدمحمدکیاکلایه دایر شده است، اظهار کرد : در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ، این مرکز در طبقه فوقانی حرم مطهر سیدمحمد کیاکلایه با هدف رفع نیاز شهروندان شهرستان لنگرود در حوزه پاسخگویی در زمینه احکام و مسائل شرعی راه اندازی شد.



 



وی با اشاره به 4 روش طرح سوال و پاسخگویی به صورت حضوری، پیامک، تلفن ثابت و ار طریق پست الکترونیکی، افزود : شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری می توانند سوالات خود را از طریق شماره تماس های تلفن ثابت 42554292 و 42554293 ، سامانه پیامکی 30002828555678 و آدرس رایانامه sefidastaneh@gmail.com با کارشناس مربوطه مطرح کنند.



 



اسماعیل پور عنوان کرد : زمینه های فعالیت این مجموعه در سامانه های پیام رسان نیز فراهم شده که مدیران مجموعه روزانه با ارائه احکام شرعی پرکاربرد و رفع شبهات دراین راستا فعالیت خواهند داشت.

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود اظهار کرد : این مرکز با ارتقاع سطح فعالیت و زیر ساخت های خود در آینده نزدیک خدمات رسانی به شهرستان های اطراف را در دستور کار خود قرار خواهد داد.



[gallery columns="1" size="large" ids="62514,62515,62516"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان