به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از درسیاهکل، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان گیلان، با بازی آینده سازان سیاهکل و کشاورز لنگرود دنبال شد.



آینده سازان سیاهکل در حالی که در هفته گذشته در خانه تن به مساوی با فراز لاهیجان داده بود؛ در این هفته تیم کشاورز لنگرود را در زمین ورزشی شهدای لنگرود شکست داد.

شروع مسابقه همرا با حملات پر دامنه آینده سازان بود که در همین حملات خیلی زود توسط آرین آخسته به گل رسید.

بعد از چند دقیقه بازیکنان لنگرودی روی یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافتند و بعد از چند دقیقه آینده سازان روی پاس های متوالی توسط احسان هادیان به گل دوم رسیدند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.



در نیمه دوم با شروع بازی داور مسابقه یک پناتی به سود کشاورز اعلام کرد که توسط ابوالفضل وحدتی دروازبان تیم آینده سازان سیاهکل مهار شد. اما داور دستور به تکرار پنالتی داد که اینبار توپ از خط دروازه عبور کرد و تبدیل به گل شد.



این پایان کار نبود، آرین آخسته مهاجم تیزپای سیاهکلی روی یک ضد حمله، گل سوم آینده سازان سیاهکل را به ثمر رساند. که بعد از چند دقیقه، بازی باردیگر از طرف کشاورز به تساوی کشیده شد.

در حالی که داور چهارم وقتهای تلف شده بازی را اعلام می کرد، بازیکنان آینده سازان روی یک ضربه ایستگاهی تیر خلاص را بر پیکر کشاورز وارد کردند و سه امتیاز سخت و شیرین این بازی را بدست آوردند و باردیگر به صدر جدول تکیه زدند.

به گزارش درسیاهکل، آینده سازان در هفته آخر دور مقدماتی، روز پنج شنبه همین هفته در زمین ورزشی تختی سیاهکل به مصاف تیم فوتبال آستان جلال آستانه اشرفیه می رود که در صورت مساوی به شش تیم نهایی مسابقات صعود خواد کرد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان