به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرگرد پاسدار مصطفی منزوی، مدیر بخش فرهنگی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان  به خبرنگار شبستان از لنگرود گفت: مسابقات قرآن کریم فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی است.



 



وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات قران کریم خانواده های پاسدار نیروی زمینی سپاه همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی گروه مهندسی 45 جوادالائمه گرگان برگزار شد که 32 نفر ازخانواده های پاسدار نیروی مخصوص میرزا کوچک خان شرکت کردند.



 



سرگرد منزوی با اشاره به اینکه هفت نفر از شرکت کنندگان گیلانی با کسب رتبه اول به مرحله بعدی راه یافتند، خاطرنشان کرد: این افراد در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآنی موفق به کسب رتبه اول شدند.



 



مدیر بخش فرهنگی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان ادامه داد: مریم حاجی آقایی(حفظ  ده جزء)، محمد حسین کاشفی(حفظ پنج جزء)، معصومه حسین دوست(قرائت)، زهرا یحیی زاده(ترتیل)، زهرا لطفی(مفاهیم)، محمد حسین ملکی(اذان) و رقیه نبویان(قرائت نونهالان) از جمله کسانی هستند که رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.



 



وی با بیان اینکه دو نفر دیگر نیز حائز رتبه های دوم و سوم شدند، تصریح کرد: تیم تکاور میرزا کوچک خان در مجموع به مقام دوم دست یافت که مرحله بعدی مسابقات  نیز 10 شهریور در نیروی زمینی سپاه در تهران برگزار می شود.



 



سرگرد منزوی ادامه داد: توجه و تدبر در قرآن کریم ما را به انس با قرآن رهنمود می کند و در سایه قرآن و عترت، اتحاد یکپارچه مسلمان شکل می گیرد.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="62688,62689,62690,62691,62692"]
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان