به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پرویز سروری گفت: اعتقاد دارم انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر انتخاباتی داخلی است و نباید فشارهای بیرونی بر آن وارد شود.

وی ادامه داد: متأسفانه اخباری به گوش می رسد که جریانات سیاسی و گروه هایی از بیرون بر این موضوع فشار می آورند و جلسه می گذارند و نمایندگان را مدیریت می کنند همچنین تلاش دارند که از بیرون شورا، هیأت رئیسه را تغییر دهند.

سروری گفت: این یک خطر جدی است و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد این افراد با توهین به عده ای از نمایندگان تلاش می کنند آراء را درجهت مطالبات خودشان تغییر دهند.

وی ادامه داد: این روزها موج ضد ورزشکاری در شورا یک دفعه بالا می رود و دقت نمی کنند روزی که خودشان رأی گرفتند این ورزشکاران خوب بودند و امروز همین ها به علت بررسی هایی که داشته اند رأی نمی دهند و حالا ورزشکاران بد شده اند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر گفت: این توهین به مردم است، مردم از بین چند هزار کاندیدا 31 نفر را برای شورای شهر انتخاب کرده اند و این خاصیت دموکراسی است و باید به آن گردن بگذاریم و این همه هجمه و فشار بر روی ورزشکاران به نظر بنده توهین به نمایندگان و مردم است.

وی تصریح کرد: عده ای ظاهراً خود را نماینده تر می دانند و هر کسی غیر از آنها نظر بدهد، نظرش خوب نیست. بلکه این سیاه و سفید کردن ها اصلاً به صلاح نیست و باید به فرآیندهایی که داریم احترام بگذاریم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر گفت: انتخابات هیأت رئیسه شورا فرآیندی داخلی است و نمایندگان خودشان عملکردها را می بینند و معتقدیم آقای چمران با توجه به سابقه، علم، ساده زیستی، توانمندی برای اداره جلسه و اینکه شخصیت بین المللی در عرصه شوراها و اجتماعی است برای شورا یک ظرفیت محسوب می شود و استمرار این مدیریت به نفع شورا و مجموعه شهروندان است.

سروری گفت: نباید موج سیاسی بر شورا سوار شود تا اعضای شورا بر اساس این واکنش سیاسی بخواهد رأی دهد.

وی افزود: ما نمایندگان شورا را نمایندگانی فهیم و توانمند می دانیم که در این رابطه به خوبی قضاوت می کنند و فشار بیرونی نمی تواند آنها را منفعل کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان