مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به برگزاری مسابقه "از کی بپرسم"، اظهار داشت : استارت برگزاری این مسابقه از ماه رمضان گذشته خورد که تاکنون این مسابقه در 4 محله برگزارشده است.

زمان رضایی افزود : خردادماه گذشته شهردار لنگرود در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در سطح شهر حکمی را صادر کردند که برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تا پایان سال جاری به شهردار ارسال که مورد تائید وی نیز قرار گرفت، مسابقه "از کی بپرسم"، مسابقات کتاب خوانی، اجرای نمایش تئاتر، مسابقات ورزشی و ... ازجمله این مسابقات است که در هر هفته دریکی از محلات لنگرود برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه پشتیبانی و حمایت از اولویت های اصلی انجام کارهای فرهنگی است، گفت : برگزاری مسابقه "از کی بپرسم" که در راستای بالا بردن اطلاعات عمومی شهروندان است بازتاب خوبی داشت و محلات نیز به خوبی استقبال کردند و از ظرفیت محلات نیز برای اجرای طرح های فرهنگی و عمومی استفاده می شود.

رضایی بابیان اینکه مسجدچهارده معصوم، آنسرمحله، کیاکلایه و درویشانبر 4 محل برگزاری مسابقه اطلاعت عمومی بود، تصریح کرد : در هفته های بعد انزلی محله، کاسه گر محله و قصاب محله و موبندان در برنامه برگزاری مسابقه قرار دارد که غروب چهارشنبه هر هفته اجرا می گردد.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری لنگرود عنوان کرد : در هر مرحله 3 نفر برتر به مرحله فینال فینالیست ها راه پیدا می کنند، اظهار داشت : تاکنون 12 نفر به مرحله فینال فینالیست ها راه پیدا کردند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="63095"]

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه اطلاعات عمومی در محلات، تأکید کرد : قصد داشتیم که یک مورد کار فرهنگی اجتماعی به محلات کشانده شود و اهالی محل نیز مشارکت داشته باشند که در آینده نزدیک مسابقه کتاب خوانی نیز در محلات برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی شهرداری لنگرود گفت : برگزاری این نوع مسابقات، تفریح سالم، حلال و شاداب را به شهروندان القا می کند و موجب دانش افزایی مخاطبین نیز می شود که درنهایت موجب ترغیب بیشتر برای مطالعه کتاب می گردد.

رضایی در پاسخ به سؤال لنگرخبر در خصوص طرح سؤالات مسابقه "از کی بپرسم" اظهار داشت : در آغاز کار سؤالات را خودم جمع آوری می کردم ولی در ادامه فشار کار بالا رفت و از دیگر دوستان نیز کمک گرفته شد.

وی بابیان اینکه در اکثر اوقات سطح اطلاعات عمومی شرکت کنندگان بالا است، عنوان کرد : سؤالات در قالب جغرافیا، تاریخ، احکام شرعی، ورزش، خانواده، هنر و ... جمع آوری و طرح می شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری لنگرود از شرکت 12 تا 17 نفری در هر مرحله از مسابقه خبر داد و تصریح کرد : یکی از مشکلات موجود در اجرای این مسابقه، طرح دکور از جلمه نور، صدا، صندلی و ... به دلیل جابجایی هفته ای است که اهالی محل در این امر نیز مشارکت دارند.



رضایی بابیان اینکه شرکت در این مسابقه برای بانوان و آقایان آزاد است، گفت : تاکنون استقبال بانوان برای شرکت در این مسابقات کمرنگ بود و فقط 7 نفر در طول 4 هفته برگزاری مسابقه ثبت نام کردند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="63094"]

وی افزود : علاقه مندان برای شرکت در مسابقه به واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری لنگرود مراجعه کنند.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری لنگرود بابیان اینکه شهردار لنگرود در اجرای کارهای فرهنگی دست ما را باز گذاشته و حمایت هم می کنند، تصریح کرد : با توجه به مشکلات سخت افزاری، استقبال گرم شهروندان در محلات ما را به اجرا و ادامه کارهای فرهنگی بیشتر دلگرم می کند.



 



رضایی با اشاره به مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در برگزاری این مسابقات، گفت : سهیل حسنی و علیرضا میرخورسندی به عنوان داور در برگزاری این مسابقات همراهمان هستند.
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان