به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی شهرستان لنگرود در روستای لوکلایه برگزار می شود.



 



مجید صبوحی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر بابیان اینکه این جشنواره با عنوان جشن شکرانه برداشت برنج و یادمان شهدای لوکلایه برگزار می شود، اظهار داشت : ایجاد نشاط عمومی در بین مردم و جوانان و احیای آیین و سنن قدیمی و بازی های بومی ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.



 



دبیر جشنواره بازی های بومی و محلی لوکلایه گفت : این جشنواره در قالب 8 رشته ورزشی  والیبال(در دو رده سنی)، تیراندازی با تفنگ بادی، مچ اندازی، طناب کشی، پنالتی، قیش بازی و دارت انجام می شود.



 



وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی، پخت غذای محلی، لافند بازی و موسیقی محلی در حاشیه  برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود : این جشنواره از 7 شهریور در زمین ورزشی روستای لوکلایه آغاز و تا 22 شهریور (روز عید قربان) ادامه خواهد داشت.



 



صبوحی با تشکر از مردم و شورای اسلامی روستای لوکلایه به دلیل قبول میزبانی این جشنواره و کمک در جهت اجرا، تصریح کرد :  از حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان ازجمله  شورای محترم تأمین، معاونت سیاسی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه، اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی لنگرود تشکر می کنم که در برگزاری این جشنواره حمایت لازم را انجام دادند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان