به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید رضا جوادپور در مراسم افتتاح 171 پروژه آبرسانی اظهار کرد:پروژه هایی که همزمان با هفته دولت افتتاح می شود نقش بسزایی در برقراری فضای امیدواری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می کند.



 



وی با اشاره به اینکه شعار دولت در هفته دولت با محوریت امیدواری و استواری است، افزود:دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در جهت برقراری امیدواری و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته است.



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه باید قدردان فضای امید موجود در کشور باشیم و این قدردانی را با بهره وری مناسب از امکانات به منصه ظهور بگذاریم، اضافه کرد:باید در برخورد با اقدامات دولت کریمانه، منصفانه و عادلانه سخن بگوییم، خدمات عمرانی در شرایط سخت اقتصادی ارزش دوچندان و جای تقدیر دارند.



 



جوادپور با بیان اینکه دولت طی یکسال اخیر 228 پروژه با هزینه بالغ بر 89 میلیارد تومان در این شهرستان هزینه کرده است، گفت:سال گذشته کلنگ آبرسانی به 50 روستای اطاقور زده شد و یکی از سخت ترین پروژه های آبرسانی سال 94 بود و اکنون فاز اول آن آماده بهره برداری است.



 



وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال آبرسانی به 35 روستا، گازرسانی به 27 روستا، آسفالت روستایی، طرح هادی در 7 روستا و غیره انجام می شود.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : هاشمی هنری ر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان