به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدعلی نجفی درسومین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که صبح امروز(4شهریور) در تالار پاسارگاد لنگرود برگزار شد، اظهار داشت : : افتتاح این پروژه ها نشان دهنده توسعه و همدلی و آینده ای امیدوار کننده در گیلان است.



 



وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با هدایت عالمانه در بخش های مختلف همیشه با تدابیر خود کشور را هدایت می کنند، افزود :  امروزه بیش از 450 بانک بین المللی با ایران همکاری می کنند، برخی از بانک های وابسته به صهیونیست به بهانه های مختلف از بدو انقلاب با ما درگیر بودند و ما نیز راضی نیستیم با آنها معامله کنیم.



 



استاندار گیلان با اشاره به آینده امیدوار بخش اشتغال در گیلان، گفت : تلاش دولت خروح از رکود بوده که اکنون تورم در کشور به کمتر از 10 درصد رسیده است.



 



دکتر نجفی با اشاره به افتتاح یک هزار و 187 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 423 میلیارد تومان در هفته دولت جاری در استان، تصریح کرد : امروز وضعیت استان ما از نظر بیکاری در رتبه بیستم و 11 درصد کاهش یافته که این هم رضایت بخش نیست و همه تلاش ما در جهت فرصت اشتغال برای همه است، این درحالی است که نرخ بیکاری در سال 92 بر حسب مرکز آمار 15.6 بود.



 



وی با بیان اینکه سال 91 درآمد کشور 43 درصد کاهش یافته بود مطرح کرد: در سال 91 دلار از 1000 تومان به بیش از 3000 تومان رسیده بود.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان