دو ترفند جدید در Stories اینستاگرام

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ۰۸:۳۴ چاپ کد خبر: 63476
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیت Stories را برای به اشتراک گذاری موقت تصاویر و ویدئوها اضافه کرده است. اینستاگرام شبکه ای اجتماعی که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد با آپدیت های جدید اپلیکیشن خود همچنان به دنبال جذب مخاطب بیشتر است. یکی از قابلیت های جدید اپلیکیشن اینستاگرام، Stories یا داستان ها است که به شکل دایره در بالای اپلیکیشن به چشم می خورد. این قابلیت برای به اشتراک گذاری موقت تصاویر و ویدئوها برای دنبال کننده های شما است.
به طوری که هر Story به مدت 24 ساعت در بالای فید هر فالوئر به چشم می خورد و قابل مشاهده است. برای ایجاد یک Story جدید ابتدا آیکون به علاوه در بالای اپلیکیشن را لمس کنید.
زوم با یک انگشت
هنگامی که انگشت خود را بر روی دکمه ی شاتر نگه می دارید فیلم برداری آغاز و با برداشتن انگشت، فیلم برداری پایان می یابد. در نتیجه اگر به مانند معمول بخواهید با دو انگشت خود زوم یا بزرگ نمایی کنید، فیلم برداری قطع می شود. برای فیلم برداری در این حالت، مادامی که انگشت خود را روی دکمه ی شاتر نگه داشته اید، انگشت را به طرف بالا حرکت دهید. خواهید دید که زوم انجام می شود. با حرکت به پایین نیز زوم معکوس انجام می شود.
جابه جایی سریع بین دوربین جلو و عقب
هنگامی که در حین فیلم برداری با دوربین جلو هستید، با انگشت دیگر خود کافی است دوبار بر روی صفحه ضربه بزنید. بلافاصله دوربین عقب نمایش داده خواهد شد. با انجام مجدد این کار می توانید به صورت متمادی بین دوربین عقب و جلو سوئیچ کنید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان