به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،وزیر ارشاد به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفت. علی جنتی در ابتدای این دیدار گفت: ارادت من به شما طولانی است و آثار مکتوب و غیر مکتوب شما مشخص است.

جنتی افزود: تمام تلاش دولت این است که بتواند از مواهب طبیعی خود بهره مند شود و وعده رئیس جمهور برای اتمام راه آهن و آزادراه در موعد مقرر نشان از اهمیت این منطقه برای دولت دارد. وی همچنین به بزرگان گیلان همچون آیت الله بهجت، پروفسور رضا و پروفسور سمیعی اشاره و بیان داشت: برای گرامیداشت این عزیزان هرچقدر برنامه بزرگداشت در نظر گرفته شود بازهم کم است.

امام جمعه رشت هم در این دیدار گفت:باید قدردان مردم و مسئولان استان بود چون وحدت کلمه ای که در گیلان وجود دارد در هیچ جا وجود ندارد و باید به این استان بیشتر توجه شود . گیلان جایگاه ویژه ای در ایران دارد و باید دست مدیران را گرفت تا بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند.

آیت الله قربانی اضافه کرد: بخشی از مردم به وجود پتانسیل های طبیعی توجه دارند و خواص هم به سرمایه های انسانی این استان توجه کنند. سرمایه ها و چهره هایی مانند آیت الله بهجت متعلق به گیلان است که می تواند برای یک استان کافی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هرچند اختلاف نظرهایی با پدر شما ( آیت الله احمد جنتی) دارم اما ایشان از دوستان قدیمی و عزیز بنده هستند و احترام زیادی برای ایشان قائلم.

امام جمعه رشت در پایان گفت: حسن روحانی رئیس جمهور ایران هم انسانی فرزانه و باسابقه بسیار خوب در نظام دارد اما عده ای به دلیل خواسته ها و انتظارات نامعقول علیه رئیس جمهور جوسازی می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان