به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، دکتر شاهرخ یوسف زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح سالن ورزشی دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان( لنگرود) که دیروز (11 شهریور) در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ایجاد برنامه راهبردی و چشم انداز سال 1404 درصدد است که پیشرو در دانشگاه های نسل سوم و کارافرین باشد.



 



وی با اشاره به بازنگری در دانشکده های موجود در استان، افزود: دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان( لنگرود) نه تنها در سطح استان بلکه در کشور این ظرفیت را دارد که به قطب فناوری های نوین تبدیل شود.



 



دکتر یوسف زاده ادامه داد: فضا و محیط این دانشکده و مدیریت خوب آن موجب شده که حرکت رو به جلو را با شتاب بیشتری پیش گیرد.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های این دانشکده، خاطرنشان کرد: پیگیری دو رشته علوم سلولی کاربردی و مهندسی بافت موجب می شود که چهره شهر تغییر و به قطب فناوری علمی تبدیل شود.



 



وی با بیان اینکه زمین های اطراف دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان( لنگرود )کاربری اموزشی دارد، اظهار کرد: این فضاها باید توسعه  و مرکز رشد در این دانشکده ایجاد شود و در آینده هم پارک علم و فناوری در راستای اهداف این دانشکده محقق خواهد شد.



 



دکتر یوسف زاده در خصوص اورژانس بیمارستان لنگرود، افزود: برای من به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شرم آور است که مردم فهیم لنگرود در چنین اورژانسی سرویس بگیرند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان