مالک باشگاه شهرداری لنگرود گفت: برای ما فقط صعود مهم نیست بلکه بالا ماندن مهم است، قصد نداریم به لیگ یک برویم تا مجددا به لیگ دو برگردیم.



به گزارش لنگرنیوز ، بر اساس اعلام رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود تیم فوتبال شهرداری این شهر به بخش خصوصی واگذار شد تا از هزینه های شهرداری لنگرود کاسته شود، از این رو با فرشید میرشکرایی مالک جدید این باشگاه به گفتگو نشستیم:



تسنیم: از واگذاری باشگاه شهرداری لنگرود شروع کنیم؟



میرشکرایی: باشگاه شهرداری لنگرود به اینجانب واگذار نشده و فقط یک تیم فوتبال و یک تیم فوتسال در اختیار گروه ما قرار خواهد گرفت.



تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری لنگرود و تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود که از امسال با هم فکری شورای شهر لنگرود، پارس لنگرود نام خواهند گرفت.



تسنیم: در چه رده هایی فعالیت خواهید کرد؟



میرشکرایی: باشگاه شهرداری لنگرود در رده های جوانان، نوجوانان و نونهالان به کار خود ادامه خواهد داد و ما نیز سیستم های جدیدی را برای آموزش نوجوانان به این باشگاه ارارئه خواهیم کرد که امیدواریم همکاری خوبی در پیش باشد.



تسنیم: در خصوص مبلغ و شرایط قرارداد توضیح می دهید؟



میرشکرایی: قرارداد دارای شروط بسیاری است از جمله عدم اجازه واگذاری امتیاز به دیگر شهرها، حتی در استان گیلان و ضمانت حضور در شهرستان لنگرود به مدت چهار سال که امیدوارم بیش از اینها بتوانیم در این شهر فعالیت و موفقیت داشته باشیم.



تسنیم: گویی صحبت از آوردن مربی ایتالیایی است؟



میرشکرایی: گزینه اول مربی گری ما ایتالیایی بود که در طی این چند روز گذشته متوجه شدیم که ایشان به صورت رسمی در اسراییل حضور داشتند و این مورد باعث مشکلاتی خواهد بود و ما این را به عنوان خط قرمز اخلاقی خود رعایت می کنیم و مشکل حضور ایشان در ایران به همین مورد برمی گردد.



تسنیم: یعنی مربی خارجی منتفی است؟



میرشکرایی: خیر! گزینه دوم ما هم ایتالیایی است که البته ایشان تا ماه شهریور با مجموعه پادووا قرارداد دارد و فقط از شهریور ماه می تواند همراه تیم ما باشد و به احتمال زیاد تا آن زمان از یکی از مربیان نامی کشور برای هدایت تیم استفاده خواهیم کرد و مربی ایتالیایی به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه خواهد شد.



تسنیم: نام گزینه های داخلی را می توانید اعلام کنید؟



میرشکرایی: مذاکراتی با یکی از نام های بزرگ منطقه در پیش است و امیدواری بسیاری داریم که شاید رضایت ایشان حاصل شود.



تسنیم: در خصوص تیم های پایه بیشتر توضیح می دهید؟



میرشکرایی: در صورت همکاری فدراسیون و هیات فوتبال تیم امید کشوری نیز به این تیم اضافه خواهیم نمود تا جوانان لنگرود و گیلان بدانند راه پیشرفت برای آنان بسیار است و در همه سطوح جا برای آنان هست.



تسنیم: هدفتان از سرمایه گذاری در فوتبال چیست؟



میرشکرایی: برای ما فقط صعود مهم نیست بلکه بالا ماندن مهم است. قصد نداریم به لیگ یک برویم تا مجددا به لیگ دو برگردیم! ترجیح می دهیم زمانی به لیگ یک اسباب کشی کنیم که بتوانیم در آن لیگ یک جای ثابت رهن کنیم نه اینکه یک سال اجاره نشین باشیم.



تسنیم: حرف ناگفته؟



میرشکرایی: شورای شهر کمال همکاری را با ما داشته اند و انگیزه بالایی برای موفقیت تیم دارند که بسیار امیدوارکننده است و مطمئن هستیم بتوانیم با همکاری باشگاه شهرداری لنگرود جوانان مستعدی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان