به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهدی پنجی در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،با بیان اینکه در پنج ماهه سال جاری بیش از 20 میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان هزینه شده است گفت: ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، درمانی، تحصیلی، مسکن، اشتغال و حمایتی از جمله این هزینه ها بوده است.



 



وی احداث،تکمیل و بازسازی 25 واحد مسکونی مددجویان،کمک به احداث سه واحد مسکن شهری و طرح مقاوم سازی 40 واحد مسکونی با هزینه 435 میلیون و 673 هزار ریال را بخش دیگری از اقدامات انجام شده در 5 ماهه امسال اعلام کرد.



 



مدیر کمیته امداد لنگرود افزود:توانمندسازی خانواده ها از اقدامات اساسی این نهاد است که در 5 ماهه امسال با پرداخت 4 میلیارد و 510 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به 40 نفر از مددجویان شهرستان در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنفی و صنعتی ایجاد اشتغال شده است.



 



پنجی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان اضافه کرد:اردوهای تربیتی،برگزاری کلاس های آموزشی برای هزار و 275 نفر با هزینه 114 میلیون و 91 هزار ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد لنگرود در این مدت بوده است.



 



وی ارائه خدمات درمانی و تغذیه ای به 381 کودک با هزینه یک میلیارد و 575 میلیون و 158 هزار ریال،ارائه خدمات به 281 نفر از ایتام و فرزندان محسنین به ارزش 864 میلیون و 786 میلیون ریال، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 22 نوعروس،کمک هزینه ازدواج به 6 نو داماد و 2 نفر ازدواج مجدد به مبلغ 890 میلیون ریال را از اقدامات انجام شده در 5 ماهه امسال عنوان کرد.



 



پنجی بر لزوم مشارکت بیش از پیش خیران در رسیدگی به مشکلات محرومان تاکید کرد و هزینه در بخش های معیشتی و فرهنگی را مهم دانست.



 



مدیر کمیته امداد لنگرود گفت:مردم نوعدوست لنگرود در 5 ماهه امسال مبلغ 2 میلیارد و 319 میلیون و 977 هزار ریال از طریق صندوق صدقات به نیازمندان شهرستان مساعدت کرده اند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان