خداجو از میزبانی شهرستان لنگرود در رشته های ماسبقات کشتی استان ، مسابقات کشوری دارت ، مسابقات کیک بوکسینگ در ماه های قبل خبر داد و گفت : لنگرود در ماه آینده میزبان برگزاری مسابقات والیبال نوجوان استان گیلان است.

به گزارش لنگرنیوز ، خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود در مصاحبه با خبرنگار لنگرود گفت : هر ساله 27 مهر ماه تا 2 آبان هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی معرفی می شود و مقام معظم رهبری در جواب این سوال که از جوانان چه می خواهید تحصیل ، تهذیب و ورزش را سفارش کردند.

 

خداجو گفت : برای این هفته برنامه های فرهنگی و معنوی در نظر گرفته شده است و جمعه گذشته با حضور ورزشکاران در نماز جمعه گزارش یک ساله عملکرد این اداره به مردم گزارش داده شد.

وی از مهمترین برنامه های اداره ورزش و جوانان را در هفته تربیت بدنی ، برگزاری مسابقات گل بال نابینایان اعلام کرد و گفت : روز چهارشنبه هفته جاری برای اولین بار دراستان گیلان این مسابقات دریکی از شهرستان ها و در شلمان برگزار می شود.

 

وی گفت: تیم گل بال متشکل از اعضا 7 نفره است که 5 نفر به عنوان افراد ثابت و 2 نفر یار ذخیره تشکیل شده است.

 

وی از برگزاری مسابقات دانش آموزی در روز چهارشنبه خبر داد گفت : در صورت محقق شدن اعتبارات لازم همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از وجود 10 هزار ورزشکار در لنگرود خبر داد و گفت : از این تعداد6 هزار نفر به صورت رسمی سازمان دهی شده اند.

 

وی گفت : سال قبل در شهرستان لنگرود 22 هیئت ورزشی ثبت شده بودند که در امسال با رشد بیشتری روبرو شده ایم و تاکنون 52 هیئت ورزشی ثبت شده اند و مشغول به فعالیت هستند.

 

خداجو از میزبانی شهرستان لنگرود در رشته های ماسبقات کشتی استان ، مسابقات کشوری دارت ، مسابقات کیک بوکسینگ در ماه های قبل خبر داد و گفت : لنگرود در ماه آینده میزبان برگزاری مسابقات والیبال نوجوان استان گیلان است.

 

وی مجموع مدال های رنگارنگ هیئت های ورزشی در شش ماه اول سال را 300 مدال اعلام کرد و اظهار داشت : از این مجموع 2 مدال قهرمانی در شهریور ماه سال جاری و 4 مدال قهرمانی در سال گذشته در سطح بین المللی توسط ورزشگاران لنگرودی بدست آمد.

 

وی عملکرد هیئت ورزش سنتی و بومی محلی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : ورزش های بومی محلی ما باست و ش از 30 نوع ورزش است و صرف اجرا برنامه هایی چون لافند بازی و کشتی گیله مردی مورد رضایت مردم نخواهد بود و باید به رشته های دیگر نیز بها داده شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود از شناسنامه دار کردن ورزشکاران مدال آور شهرستان خبر داد و گفت : استعداد های مدال آور شهرستان شناسایی می شوند و برای استفاده بهینه در بزرگسالی بر روی آنان سرمایه گذاری خواهد شد.

 

وی در پایان اظهار کرد : متاسفانه در سال گذشته به دلیل عدم بودجه و محدودیت های مالی نتوانستیم به اهدافی که داشتیم دست یابیم ودلیل آن هم عدم مدیریت از سوی استان بود و امیدواریم با نگاهی که مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان دارند بستر های لازم برای فعالیت بیشتر و بهتر توسط جوانان فراهم شود و ورزشکاران لنگرودی نشان دادند که در عرصه های بزرگ دارای پتانسیل بالایی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان