به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سیدرضا جوادپور در گفت وگو  با خبرنگار تسنیم در لنگرود اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، مسیر کنارگذر ضلع جنوبی شهر شلمان به دیزبن به طول 11 کیلومتر کلید خورد و در حال حاضر تجهیزات کارگاهی آن آماده شده است.



فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه برای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: به حول قوه الهی با انجام فعالیت عملیاتی، این پروژه تا سال 96 به پایان می رسد.



جوادپور تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، ترافیک لنگرود بین 90 تا 100 درصد کاهش می یابد و مشکل چندین ساله این شهر در این زمینه برطرف می شود.



فرماندار شهرستان لنگرود درباره پروژه های تفریحی تله کابین و سورتمه لنگرود اظهار کرد: بالغ بر 100 میلیارد تومان برای پروژه سورتمه هزینه شده است و آماده بهره برداری است.



وی با بیان اینکه پروژه تله کابین لنگرود مشکل حقوقی و قضایی دارد و ما منتظر تصمیمات قوه قضاییه در این زمینه هستیم، گفت: امیدواریم ظرف دو ماه آینده این مشکل برطرف شود بنابراین تجهیزات و تمامی وسایل برای بهره برداری آماده است و تاکنون 100 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 137 پروزه عام المنفعه با 32 میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان