به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین عصر دیروز پنج شنبه در یادواره 40 شهید والامقام پاشاکی با اشاره به تعریف دین اسلامی، اظهار داشت: در زمان انبیا نیز کسانی بودند که در مسیر سفارش شده انبیا قدم برنمی داشتند و به مسیر دیگری می رفتند.



 



فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بابیان اینکه طبق سفارش ها دین باید آرامش را برای جوامع بشری به ارمغان آوریم، افزود: غربی ها سعی دارند ناامنی را جایگزین کنند چون می توانند در دل این ناامنی ها حکومت کرده و سلاح و تجهیزات خود را بفروش برسانند.



 



وی با اشاره به اینکه فرهنگ شجاعت و روحیه جهادی از نیاکان به ما ارث رسیده است، گفت: فرهنگی که ما برای آیندگان می گذاریم در آینده لعن و نفرین را برای ما خواهد داشت و مورد لعن نسل های بعد ما قرار خواهیم گرفت و نمونه بارز آن، بدحجابی در جامعه است.



 



سردار حق بین با اشاره به تحولات منطقه، تصریح کرد: لازم است که امنیت منطقه را به امنیت پایدار تبدیل کنیم، در چند وقت اخیر موفقیت هایی توسط جبهه مقاومت حاصل شد و تعداد زیادی از سرکردگان تکفیری ها به هلاکت رسیدند.



 



فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت: شهدای مدافع حرم به درک شعار انقلاب اسلامی رسیدند و ما برای دفاع و صادر کردن انقلاب در سوریه، یمن، لبنان و ... می جنگیم تا دشمن به مرزهای ایران اسلامی نتواند نزدیک شود.



 



حق بین بابیان اینکه ایران های کوچکی در خارج از مرزهای ایران ایجادشده است که در مواقع لزوم، ایران های کوچک بر سر متجاوزان خراب و آن ها را نابود خواهد کرد.



 



وی تصریح کرد: ما دنبال سرمایه هستیم و می توانیم با بالا بردن اقتدار، دست خود را نیز به سوی غربی ها دراز نکنیم، برای سرمایه دار شدن باید اقتدار را بالا برد که این امنیت پایدار را به دنبال خواهد داشت.



 



فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بابیان اینکه خون شهدای مدافع حرم به خاطر اقتدار انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نزدیک شدن داعش به مرزهای ما بعید است و این فکر را باید از سر بیرون برد، ما باید دعاگو و شاکر این راه باشیم که خداوند در جلوی ما قرار داده است.



 



سردار حق بین با تأکید به مقابله با جنگ نرم دشمن و اینکه دشمن به فکر از بین بردن عفاف زنان است، افزود: آیا آن هایی که برهنگی را تعریف کردند و چشمشان به سمت غرب است می توانند فرزندانی به جامعه تحویل دهند که امنیت خودشان را تأمین کنند؟
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان