مالک باشگاه پارس لنگرود با بیان اینکه امید هرندی سرمربی سابق باشگاه داماش گیلان، هدایت تیم پارس لنگرود را برعهده گرفت و با این تیم به توافق رسید، گفت: تمرینات تیم از امروز با حضور هرندی آغاز می شود.



به گزارش لنگرنیوز ،  با اشاره به آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم پارس لنگرود ( تیم سابق شهرداری لنگرود)، اظهار کرد: ما بعد از چند جلسه مذاکره توانستیم با امید هرندی به توافق برسیم و وی روز پنجشنبه پس از بازدید از باشگاه پارس لنگرود رسما پیشنهاد سرمربیگری ما را قبول کردند و بعد از آن با بازیکنان به گفت وگو پرداختند.





وی افزود: تمرینات ما به صورت جدی از امروز 14 تیرماه زیر نظر هرندی آغاز می شود و قرار است وی لیست بازیکنان مورد نیاز خود و دستیاران اش را در اختیار باشگاه قرار دهد.





مالک باشگاه پارس لنگرود در خصوص دلیل جایگزینی هرندی با مربی ایتالیایی گفت: به دلیل مشکلاتی که در گرفتن اجازه کار پیدا کردیم نتوانیستم او را به ایران بیاوریم، بعد از آن تصمیم گرفتیم یک مربی دیگر از کشور ایتالیا را به ایران بیاوریم اما هم زمان با مربیان داخلی هم مذاکره کردیم و خوشحالیم که مربی بزرگی به نام امید هرندی پیشنهاد ما را پذیرفت.





میرشکرایی در ارتباط با صحبت های رئیس هیئت فوتبال گیلان درباره عدم اجازه خروج تیم ها از استان، خاطرنشان کرد: ما برای وی به عنوان متولی فوتبال استان احترام ویژه ای قایل هستیم و سعی می کنیم در مذاکره های بعدی بتوانیم رضایت رئیس هیئت فوتبال را جلب کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان