به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه لنگرود در نماز جمعه این هفته این شهرستان اقتدار دفاعی ایران را مایه وحشت بدخواهان دانست و اظهار داشت: تا زمانی که این ملت مطیع ولایت هستند و درس شهادت طلبی را از نهضت امام حسین(ع) آموخته اند این وحشت در دشمن وجود دارد.



وی با بیان اینکه با رهنمودهای حکیمانه رهبری امروز مسلمانان جهان در مقابل زورگویان ایستاده اند گفت: نقش حضور مردم در جنگ تحمیلی یکی از کارهای ستودنی است و عشق جوانان ایران برای دفاع از سرزمین به گونه ای بود که سپاه و بسیج از همان روزها پا به پای ارتش  به میدان کارزار رفتند و حماسه های بزرگ آفریدند.



امام جمعه لنگرود تاکید کرد: با وجود  تحریم ها در دوران دفاع مقدس توانستیم با تقویت قدرت دفاعی، صنایع دفاعی بومی را چنان بالا ببریم و برتر کنیم که امروز اقتدار نظامی و دفاعی ایران انکار شدنی نیست و مایه وحشت بدخواهان است.



صدیق حماسه هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی در افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل های دیگر و جوان انتقال داده شود تا بدانند که امنیت امروز به برکت خون شهدا به دست آمده است.



امام جمعه لنگرود دستاوردهای توان دفاعی کشور را از خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز قدرت دفاعی کشور روز به روز به فناوری نوین دنیا مجهز می شود و این چیزی است که دشمن از آن وحشت دارد.



خطیب جمعه لنگرود درباره جنایت وحشیانه آل سعود در یمن و نا امنی های موجود در خاورمیانه اظهار داشت: چرا مجامع بین المللی سکوت مرگبار کرده اند و حرفی نمی زنند که چرا آل سعود مردم بی گناه را به خاک و خون می کشد.



صدیق خاطرنشان کرد: اکنون ایران امن ترین کشور منطقه است و این امنیت به همت فرزندان عزیز کشور و نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی کشور به دست آمده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان