رئیس ثبت احوال لنگرود در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر از ثبت ۸۴۹ ولادت و ۴۱۳ وفات در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۵ در این شهرستان خبر داد.



 



مهران کاظم زاده لنگرودی بابیان اینکه از کل تعداد ولادت ها، 51/7 نوزاد پسر و 48/3 نوزاد دختر متولدشده اند گفت: آمار وفات نسبت به مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش یافته است.



 



وی آمار ولادت های شش ماهه نخست سال 1395 را نسبت به سال گذشته با نیم درصد کاهش عنوان کرد و افزود: 746 فقره ازدواج در شش ماه نخست سال به ثبت رسیده است که نسبت مشابه به سال گذشته 3 دهم درصد کاهش داشت.



 



رئیس ثبت احوال لنگرود اظهار کرد: نام های امیرعلی و ابوالفضل و امیرحسین در بین نوزادان پسر و فاطمه و زهرا و یسنی در بین نوزادان دختر از محبوب ترین نام های انتخابی والدین برای نوزادان بود.



 



کاظم زاده لنگرودی با اشاره به وضعیت کارت های هوشمند اضافه کرد: تمام کارت های ملی تا پایان سال ۱۳۹۶ اعتباردارند و اولویت دریافت کارت هوشمند با افرادی است که فاقد کارت ملی هستند است.



 



وی اضافه کرد: متقاضیان کارت هوشمند می توانند برای ثبت درخواست به اداره ثبت احوال و یا به اداره پست شهرستان لنگرود به عنوان ایستگاه دریافت درخواست کارت هوشمند مراجعه کنند.



 



کاظم زاده تأکید کرد: در حال حاضر اجباری به دریافت کارت های هوشمند توسط افرادی که کارت ملی دارند نیست و اولویت باکسانی است که به تازگی شناسنامه خود را عکس دار کرده اند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان