به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از «لاهیجان»، سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان درصبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان لاهیجان که به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس به جناح یا گروه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه ی ملت است اظهار داشت: امروز انواع و اقسام استراتژی ها را علیه جمهوری اسلامی جمع آوری کرده و بر علیه ما سازماندهی و بودجه بندی کردند.

وی با بیان اینکه امروز همه باید حواسمان باشد که در عرصه های گوناگون، آمریکایی ها را پشت سرگذاشته ایم گفت: اما در برخی موارد، هنوز آمریکایی ها در حال مقاومت هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه اتفاقات بدی در برخی از شهرها در حال عملی شدن است که باید حواسمان جمع باشد گفت: باید مراقب باشیم تا روی سفره آنها نباشیم و اگر بخواهیم آنگونه عمل کنیم، قطعا نمی توانیم قدردان امنیتی باشیم که شهدا برای ما فراهم آورده اند.



سردار حق بین در ادامه به علل تزلزل خانواده ها اشاره کرد و با بیان اینکه ماهواره ها در حال متلاشی کردن نظام خانواده است گفت: در این برهه از انقلاب، دشمن میخواهد امنیت و آسایش کشور را سلب کند و ما باید فرزندان صالحی تحویل جامعه دهیم تا با تفکر انقلابی طراحی جدیدی در مقابل طراحی دشمن داشته باشیم.

سردار حق بین با بیان اینکه دشمن می خواهد با کمک ماهواره ها بنیان خانواده ها را در کشور ما از بین ببرد گفت: امنیت یک کشور تنها به زور و بازو نیست بلکه به حوزه فرهنگی است و اگر فرهنگ ضعیف شود همه سربازان مجبور به دفاع هستند.



فاتح جبهه های مقاومت اسلامی در سوریه با بیان اینکه اگر نتوانیم جمعیت کشور را به صد و پنجاه میلیون نفر برسانیم بطور طبیعی شکست خواهیم خورد گفت: ما باید برای امنیت کشور، جمعیت را رشد داده و انسان هایی پاک تحویل جامعه دهیم. مهم آن است که بتوانیم جمعیت خوبی را ساماندهی کنیم تا در آینده به مشکل جدی بعضی از کشورها مبتلا نشویم.

پس از پایان صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دو سالن بزرگ ورزشی به نام «۹ دی» در سپاه ناحیه لاهیجان و حوزه شهری این شهرستان که با اعتبار شش میلیارد و پانصد میلیون ریالی احداث شده بود افتتاح گردید.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین در طول این هفته نیز خبر داد. در این صبحگاه که بمناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد به ۳۶ نفر از رزمندگان دفاع مقدس هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان