به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود که سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی لنگرود برگزار شد، اظهار داشت: خدا در قران کریم بعد از خداشناسی، به علم و دانش افزایی تأکید و سفارش کرده اند.



 



حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری بابیان اینکه علوم پزشکی صرفاً یک کار دنیوی نیست بلکه سعادت آخرت را نیز دارد، افزود: علم و ادب باید در کنار هم قرار گیرند تا ثمره بهتری داشته باشند و هرکدام از آن ها به صورت جداگانه کامل نیست.



 



وی با اشاره به همت نسل اول برای علم آموزش در جبهه های نبرد، گفت: جوانانی که امروز در دانشگاه ها تحصیل می کنند به مراتب از معرفت بیشتری نسبت به جوانان نسل اول برخوردارند.



 



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه دو هدف کلی برای این نهاد در دانشگاه ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ایجاد و تقویت روحیه تحرک در عرصه های اجتماعی سیاسی فرهنگی در سطح جامعه و تأکید بر تلاش جدی بر حرکت های زیربنایی و فرهنگی در توسعه رشد دانشجویان از اهداف کلی نهاد مقام معظم رهبری هستند.



 



چهری بر جدی گرفتن ارتباط باخدا، احسان به والدین، سخت کوشی در کسب علم تأکید کرد و افزود: رشد علمی یک روزه اتفاق نمی افتد بلکه نتیجه سال ها ریاضت و سخت کوشی است.



 



به گزارش لنگرخبر، 176 دانشجو جدیدالورود کارشناسی در 6 رشته سال تحصیلی خود را در دانشکده پیراپزشکی لنگرود آغاز کردند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان