به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود خبر داد:برگزاری سوگواره «بصیرت عاشورایی» در 61 بقعه متبرکه لنگرودرئیس اوقاف و امور خیریه لنگرود از برگزاری سوگواره «بصیرت عاشورایی» در 61 بقعه متبرکه لنگرود خبر داد.حجت الاسلام پاکیزه، رئیس اوقاف و امور خیریه لنگرود با اشاره به برگزاری طرح «بصیرت عاشورایی» در این شهرستان اظهار داشت: طرح ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه محرم و صفر برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی است.





وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و اجرای طرح بصیرت عاشورایی در سطح بقاع متبرکه، دیروز(7مهر) نشست «بصیرت عاشورایی» با حضور هیئت امنا، خدام بقاع متبرکه و مدیران مراکز فرهنگی و قرآن در شهرستان لنگرود برگزار شد.



 



رئیس اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: این مراسم، یک نشستتوجیحی و هماهنگی برای برگزاری طرح مذکور در سطح بقاع متبرکه است که نقاط قوت و ضعف برگزاری این برنامه در سال های گذشته بررسی می شود.



 



حجت الاسلام پاکیزه با بیان اینکه 61 بقاع متبرکه این شهرستان امسال میزبان برگزاری طرح «بصیرت عاشورایی» است،  تصریح کرد: ارتقای سطح بصیرتی و معرفتی جوانان، اقامه عزای امام حسین(ع) و تبیین درس ها و عبرت های عاشورا از جمله اهداف برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان