به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود که ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: فقر و آسیب های اجتماعی در تمام جوامع وجود دارد که برخی با کنترل، موجب کاهش آسیب ها هم شده اند متأسفانه ما نتوانستیم در جامعه آسیب های اجتماعی را کنترل و کاهش دهیم و بعضاً در حال افزایش نیز میاشد.

محمدرضا پارسی افزود: کنترل آسیب های اجتماعی بر عهده سازمان بهزیستی است که از لازم است از کمک مسئولان سیاسی و اجتماعی و خیرین و مشارکت های مردمی برای توسعه خدمات نیز استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت بهزیستی برای سالمندان، افراد بی سرپرست و بد سرپرست گفت: خدمات و پیگیری های زیادی برای اقشار ضعیف در حال انجام است که متأسفانه تمام اقدامات بهزیستی برای مر دم و مسئولین آشکار نیست.

پارسی از طرح غربالگری ناشنوایان در گیلان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 120 کاشت حلزون انجام شده است و با توجه به زمینه های موجود در علم نباید در خانواده ای چند ناشنوا وجود داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی گیلان بابیان اینکه تمام نوزادان در بدو تولد مورد غربالگری قرار می گیرند، اظهار داشت: اجرای طرح غربالگری ناشنوایی از اقدام های بهزیستی گیلان است و قبل از اینکه ناشنوایی منجر به اختلال شود نوزاد مورد آزمایش قرار می گیرد.

وی گفت: حس مودت و همدلی بین مسئولین، کارمندان و مردم باید افزایش یابد و هدف این است که از همه همکاران برای خدمات دهی به افراد تحت پوشش برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

پارسی افزود: در بهزیستی گیلان و لنگرود افراد توانمند و باتجربه ای برای سرپرستی وجود داشت ولی مسئولین شهرستان پیمان محمدی پور را پیشنهاد کردند.

به گزارش لنگرخبر، پیمان محمدی پور متولد ۱۳۶۷ و دارای کارشناسی ارشد مدیریت به عنوان سرپرست جدید بهزیستی لنگرود معارفه و از زحمات 4 ساله عبدالله روحی در این اداره تقدیر شد.



[gallery columns="1" size="large" ids="66246,66247,66248,66249,66250,66251,66252,66253"]

انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان