شب گذشته نماینده شهرستان رودسر و املش در گفتگوی خبری ساعت ۲۰ شبکه باران ، ضعف عملکرد رسانه ها را در بحران برف اخیر موجب تخصیص پایین تسهیلات حوادث به استان گیلان خصوص دانست.

 

به گزارش لنگرنیوز ، شب گذشته نماینده شهرستان رودسر و املش در گفتگوی خبری ساعت ۲۰ شبکه باران ، ضعف عملکرد رسانه ها را در بحران برف اخیر موجب تخصیص پایین تسهیلات حوادث به استان گیلان خصوص دانست.

به گزارش خبرنگار املش ما شب گذشته رهبری املشی که در برنامه گفتگوی خبری ساعت ۲۰ شبکه باران حاضر گردیده بود در خصوص حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان گزارشی بیان نمود و در پاسخ به سوال مجری که چرا تسهیلات حوادث استان گیلان که مناطق بارش برف درآن گسترده تر از مازندران بود مساوی آن استان اختصاص یافته است ، گفت: رسانه ها در پوشش خبری بحران برف اخیر ضعیف عمل نمودند.

 

حال در این گزارش به عملکرد رسانه های گیلانی جهت پوشش برف می پردازیم .

 

اول اینکه صداو سیمای گیلان(شبکه باران) از اولین ساعات بارش برف گزارش مستمر از نقاط مختلف استان ،مصاحبه با مجریان ستاد بحران ، استاندار و فرمانداران شهرستانها ، اعزام خبرنگار جهت پوشش خبری داشت که بطور تخمین اگر روزی ۶ ساعت برنامه تولیدی(زنده و خبری) داشته باشد در طی ۴ روز ۲۴ ساعت میشود که خود عدد بزرگیست.

 

و اما آماری از رسانه های استان گیلان:

 

خبرگزاری فارس: بیش از ۱۲۰ خبر

 

خبرگزاری ایرنا:بیش از ۱۵۰ خبر

 

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا): بیش از ۱۰۰ خبر

 

سایت های خبری شهرستان هایی که درگیر برف بودند هم به طبع خود اخبار برف را پوشش دادند و بطور یقین بیش از ۸۰ درصد اخبار رسانه های استان در مدت ۴ روز (۱۲ الی ۱۵ بهمن ) اخبار برف بود.

 

حال از این نماینده محترم سوال میشود شما در این ۴ روز چرا حتی یه سری به شهرستان های خود نزدید و مشکلات را بصورت عینی ندیدید و چرا اخبار را فقط دنبال میکردید؟

 

چرا هیچ مسئولی تاکنون چه استانی و چه کشوری در املش حاضر نگردیده است ؟

 

چرا استاندار بجای سفر به مازندران به املش سفر نکرد؟

 

و چراهای زیادی که شاید پاسخی برای آنها وجود نداشته باشد.

 

حال در پایان سوال اینست در بحران برف اخیر ، بی تدبیری مسئولین ملموس تر است یا ضعف رسانه ها در ارسال خبر ؟

 

مردم و رسانه ها منتظر پاسخ این سوالات میمانند…

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان