به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از ای پی تی ان، رئیس جمهور آمریکا در کارولینای شمالی گفت: هشت سال پیش ما در میانه دو جنگ قرار داشتیم. ما همچنین در بدترین بحران اقتصادی دوران زندگی خود قرار داشتیم.

وی افزود: ما مشکلاتی چون موضوع پوشش درمانی، تغییرات آب و هوایی را از بین بردیم و از رکود اقتصادی بیرون آمدیم. ما نظامیان خود را به نزد خانواه هایشان بازگرداندیم. عدالت را درباره اسامه بن لادن اجرا کردیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعا کرد: برنامه اتمی تسلیحاتی ایران را تعطیل کردیم. فصل جدیدی از روابط را با مردم کوبا گشودیم. دویست کشور جهان را برای نجات کره زمین برای نسل های آتی گرد هم آوردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: باراک اوباما گفت: هر چه ما به روز انتخابات نزدیکتر می شویم گزینه انتخابی ما روشن تر می شود. این، انتخاب بین فردی است که پیشتر برای منصب ریاست جمهوری تلاش کرده است و فرد دیگری است که بارها و بارها ثابت کرده است که مناسب این کشور نیست. دموکرات ها و جمهوری خواهان همیشه با هم اختلاف نظر داشته اند.

وی افزود: نامزد کنونی حزب جمهوری خواه از اخلاق، قضاوت، دانش و صداقتی که یک رئیس جمهور باید داشته باشد، برخوردار نیست. این موضوع با توجه به مواضع وی درباره زنان به خوبی خود را نشان می دهد. زمانی که ما نظرات وی را درباره  اقلیت ها، مسلمانان  و افراد معلول شنیدیم این موضوع، مصداق بیشتری پیدا کرد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آمریکا HIV

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان