به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عصر دیروز (شنبه 24 مهر) شصت و هفتمین جلسه دور چهارم شورای شهر لنگرود در سالن جلسات شورا برگزار شد و برای نخستین بار شورای شهر لنگرود اجازه حضور خبرنگاران و انتشار اخبار از جلسه را صادر کرد.



 



رئیس شورای شهر لنگرود در این جلسه اظهار کرد: تصمیم گرفته شد که در جلسات آتی شورای شهر لنگرود خبرنگاران نیز حضورداشته باشند و اخبار، اطلاعات و عملکرد شورای شهر و شهرداری را از طریق اطلاع رسانی صحیح به شهروندان انتقال دهند.



 



رحیم شیخ طاهر افزود: حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر باعث شفاف سازی در اقدامات شورا خواهد شد.



 



در جلسه اعضای شورای شهر لنگرود با اصحاب رسانه که 24 تیرماه گذشته برگزار شد خبرنگار لنگرخبر در خصوص دلیل عدم حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر از اعضا شورا سؤال کرد و خواستار حضور رسمی خبرنگاران برای انعکاس جلسات شورا را کرد.



 



رئیس شورای شهر لنگرود در نشست خبری 24 تیرماه درخصوص درخواست خبرنگار لنگرخبر برای حضور اصحاب رسانه در جلسات فوق العاده شورای شهر لنگرود گفت : در اول و نیمه هرماه جلساتی در مساجد محلات و سالن جلسات شورای شهر با مردم برگزار می شود و حضور خبرنگاران نیز مانعی ندارد. +



 



شیخ طاهر افزود : به دلیل برخی مسائل و بررسی نامه ها و درخواست ها و صحبت هایی که مابین اعضا شورای شهر و شهردار می شود صلاح نمی دانیم که خبرنگار در جلسات فوق العاده شورا حضورداشته باشد.



 



رئیس شورا شهر در پاسخ به این سؤال اعلام کرده بود که درخواست مذکور در جلسات بعدی شورا با دیگر اعضا مشورت و نتیجه اعلام می شود که درنهایت بعد از گذشت بیش از 2 ماه شورا شهر اجازه حضور اصحاب رسانه در جلسات شورا را اعلام کرد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان