به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،  مهدی پنجی در گفت و گو با خبرنگار فارس در لنگرود ارائه خدمات و توانمندسازی مددجویان را از فعالیت کمیته امداد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد لنگرود جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 783 نفر در قالب 5 هزار و 960 خانوار را زیرپوشش دارد، افزود: 7.2 درصد جمعیت شهرستان لنگرود از خدمات کمیته امداد امام بهره مند هستند.



رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود به عملکرد واحد حمایت خانواده اشاره کرد و گفت: در 6 ماه نخست سال جاری برای 5 هزار و 960 خانوار حدود 14 میلیارد ریال مستمری پرداخت شده است.



وی تعداد ایتام زیرپوشش کمیته امداد را 186 نفر و طرح محسنین را 100 نفر ذکر کرد و افزود: تعداد یک هزار و 170 نفر حامی شهرستانی و خارج استانی برای ایتام وجود داد که در مدت مذکور بالغ بر 990 میلیون ریال بابت تعهدات خود پرداخت کرده اند.



پنجی بیان کرد: برای 63 نوعروس، نو داماد و ازدواج دوباره بالغ بر یک میلیارد و 115 میلیون ریال پرداخت شده است.



وی با اشاره به عملکرد واحد خودکفایی و اشتغال، تصریح کرد: برای 14 طرح مبلغ 2 میلیارد و 420 میلیون ریال از محل اعتبار امداد پرداخت شده است.



این مسؤول ادامه داد: برای تعداد 45 بنگاه کوچک اقتصادی مبلغ 5 میلیارد و 260 میلیون ریال پرداخت شده است.



وی با اشاره به کمک های جمع آوری شده از طرح همیان مولا، خاطرنشان کرد: از وجوهات امانی و اختصاصی شامل فطریه، جشن عاطفه ها، زکات، طرح اکرام و محسنین بالغ بر 2 میلیارد و 205 میلیون ریال جمع آوری شده است.



پنجی به پرداخت 2 میلیارد و 837 میلیون ریال وام قرض الحسنه برای 195 نفر اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 3 هزار و 119 نفر مددجویان بیمه شده شهری است.



وی درباره فعالیت حوزه درمان و امور بیمه گری و بهداشت اضافه کرد: برای خدمات درمانی، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال و هزینه بیمه مددجویان طرح های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار و در مجموع 381 نفر بالغ بر 2 میلیارد و 623 میلیون ریال پرداخت شده است.



این مسؤول با بیان اینکه برای احداث، تکمیل، بازسازی و مقاوم سازی مسکن برای حدود 100 خانوار بالغ بر 940 میلیون ریال پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: 452 دانش آموز و 113 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد هستند.



وی یادآور شد: برای یک هزار و 275 حجم فعالیت فرهنگی شامل برنامه های آموزشی، اردوهای آموزشی و تربیتی و... بالغ بر 124 میلیون ریال پرداخت شده است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نان مهدی پنجی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان