به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، صبح امروز شورای شهر لنگرود در واکنش به مصاحبه های محمدعلی خداجو  رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود در خصوص مشغول به کار شدن قهرمان پاراالمپیک لنگرود و وضعیت تیم فوتبال لنگرود جوابیه ای را برای تحریریه لنگرخبر ارسال کرد که می توانید متن جوابیه شورا را اینجا بخوانید.



باقر حقگو یکی از پیشکسوتان ورزشی فوتبال لنگرود در واکنش به جوابیه شورا شهر لنگرود خطاب به محمدعلی خداجو در کانال تلگرامی هیئت فوتبال لنگرود نوشت: آیا شما ره چندساله فوتبال شهرستان را یک شبه ازبین نبردید ؟؟



متن کامل باقر حقگو را در زیر بخوانید.



خطاب به جوابیه شورای شهر لنگرود به جناب آقای دکتر خداجو



دوستان بزرگوارم در شورای شهر لنگرود ، بنده چند سوال از حضرات دارم که واقعا شما مدعی هستید و به آقای دکتر خداجو طعنه ره صدساله میزنید از خود بپرسید آیا شما ره چندساله فوتبال شهرستان را یک شبه ازبین نبردید ؟؟

شما که برای رای جمع کردن خوب بلد بودید در همین ورزشگاه لنگرود حضور یابید چیشد که با ورودتان در شورا اولین کاری که کردید ریشه فوتبال رو از بین بردید.



حتما بجای تماشای بازیها نقشه چگونگی ازبین بردن روند رشد و پیشرفت تیم رو میکشیدید!!!!

باید افتخار کرد رییس یه اداره دست شهردار رو بخاطر ورزش شهرش میبوسد ولی شما که کارتان بوسیدن دستان تمام زحمتکشان شهروند هست چرا دریغ میکنید؟؟؟

تنها افتخار شما در شورا برای ورزش بخصوص فوتبال لنگرود تهیه آمبولانس (نعش کش) وادی بوده که همه رو مسخره عام کردید.

اینم باید متذکر شوم، هستند اعضای محترم در بین شما که خدمتگزار ورزش بودند ولی صدافسوس آنان بعلت جلب نکردن آرا متاسفانه همیشه بازنده این بازیها بودند.



در ادامه سخنم را با یه مطلب به پایان میبرم .



“خود کرده را تدبیر نیست”

کوچیک شما : باقرحقگو
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان