به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از تابناک گیلان، روز گذشته ، ناصر احمدی شاد ، سخنگوی شورای شهر لنگرود در پاسخ به اظهارات خداجو گفت: اخیراً جناب آقای خداجو ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ۲ مصاحبه انجام دادند که احساس می شود که این رئیس محترم اداره می خواهند در جوانی ره صدساله را یک شبه برای مطرح شدن خود طی نمایند!!



اولین بار مصاحبه کردند برای جذب پهلوان نامدار لنگرود جناب رضی و استخدام ایشان در شهرداری که مدعی شده اند شورای اسلامی شهر لنگرود همکاری لازم را نداشتند درصورتیکه در جلسه فرمانداری در همین رابطه نماینده محترم لنگرود جناب لاهوتی قول مساعد داده بودند که از استانداری مجوّز لازم را خواهند گرفت. جناب خداجو باید به دو نکته توجه داشته باشند:



الف- اینکه شورای محترم شهر مصوبه ای مبنی بر اینکه چنانچه نماینده محترم بتوانند مجوّز لازم را از استانداری بگیرند از نظر شورا بلامانع است، ندارد.



ب- شهرستان لنگرود دارای پنج شهرداری می باشد اطاقور، شلمان، کومله، چاف و چمخاله، لنگرود، پس می شود در شهرداریهای دیگر هم برای جذب افراد برنامه ریزی کرد، یا اینکه خود اداره ورزش و جوانان به جهت سنخیت کاری درخصوص جذب این افراد اقدام لازم را بعمل آورد.

دومین مصاحبه مربوط به حمایت از تیم واگذار شده شهرداری به بخش خصوصی است که اخیراً باز رئیس محترم اداره ورزش و جوانان برای مطرح شدن خود حملات تند و تیز خود را متوجه شورای اسلامی شهر کردند و گویا چون حریف فرماندار محترم و نماینده معزّز نیستند! دیواری کوتاهتر از شورای اسلامی شهر پیدا نکردند و آنهم با حمایت از سه عضو شورا و تخطئه کردن شش عضو دیگر!! که جای تأسف برای چنین رئیس اداره ای دارد که می فرماید "من دست فلان مسئول را می بوسم” جناب خداجو عزت می خواهید با دست بوسی پیدا نمی شود؛ با خداترسی و تقوای الهی عزّت دنیا و آخرت برایتان مهیّا خواهد شد.



شما بعنوان مسئول اداره ورزش و جوانان برای ورزش و جوانان چه گُلی بر سر مردم فهیم لنگرود زده اید؟!



کدام امتیاز و امکانات را برای ورزش و جوانان این شهر فراهم کرده اید که همیشه در این تنگنای مالی و مضیقه های موجود در شهرداری که بعضی از پرسنل حقوق خود را حتی دریافت نکرده اند توقع دارید که با دست بوسی آقای شهردار بتوانید کمک مالی برای ورزش و ورزش دوستان جذب و جلب نمائید؟!!







اظهارات سخنگوی شورای شهر لنگرود حاوی دو نکته مهم بود




اول اینکه مازیار خداجو به عنوان رییس سازمان ورزش و جوانان لنگرود ، تا به امروز برای ورزش و جوانان این شهر به عنوان دستگاه متولی چه کاری کرده است و دوم این موضوع که اگر حمایت های مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود از وی نبود ، خداجو با کدام سابقه ورزشی و چه کارنامه قابل دفاعی توانسته در این پست ماندگار شود؟






 بلافاصله پس از اظهارات سخنگوی شورای شهر لنگرود ، خداجو در گفت و گویی کوتاه اظهار کرد: در این خصوص حرفی ندارم و ۲۶ مهر روز تربیت بدنی را به سخنگوی شورای شهر لنگرود تبریک عرض می کنم!






گفتنی است که یکی از فعالان ورزشی شهر نیز به کمک رییس اداره ورزش و جوانان آمد و در طعنه به شورای شهر لنگرود اظهار داشت: آیا شما ره چندساله فوتبال شهرستان را یک شبه ازبین نبردید ؟؟



باقر حقگو گفت: دوستان بزرگوارم در شورای شهر لنگرود ، بنده چند سوال از حضرات دارم که واقعا شما مدعی هستید و به آقای دکتر خداجو طعنه ره صدساله میزنید از خود بپرسید آیا شما ره چندساله فوتبال شهرستان را یک شبه ازبین نبردید؟؟




شما که برای رای جمع کردن خوب بلد بودید در همین ورزشگاه لنگرود حضور یابید چیشد که با ورودتان در شورا اولین کاری که کردید ریشه فوتبال رو از بین بردید.



حتما بجای تماشای بازیها نقشه چگونگی ازبین بردن روند رشد و پیشرفت تیم رو میکشیدید!




باید افتخار کرد رییس یه اداره دست شهردار رو بخاطر ورزش شهرش میبوسد ولی شما که کارتان بوسیدن دستان تمام زحمتکشان شهروند هست چرا دریغ میکنید؟؟؟




تنها افتخار شما در شورا برای ورزش بخصوص فوتبال لنگرود تهیه آمبولانس (نعش کش) وادی بوده که همه رو مسخره عام کردید.




اینم باید متذکر شوم، هستند اعضای محترم در بین شما که خدمتگزار ورزش بودند ولی صدافسوس آنان بعلت جلب نکردن آرا متاسفانه همیشه بازنده این بازیها بودند.


همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان