به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، امین امیری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر لنگرود که عصر دیروز با حضور شهردار انجام شد، اظهار کرد: همگان بر اهمیت کارهای فرهنگی واقف هستند و باید تلاش کرد که کارها با دقت و رونق بیشتری انجام شود.



 



وی افزود: درگذشته هزینه های زیادی درزمینه های متفاوت فرهنگی در سطح شهر انجام شده است ولی آن چیزی که بسیار مهم است این است که شهرداری کارهای فرهنگی را اولویت بندی و موضوعات را اهم و مهم کند.



 



رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر لنگرود بابیان اینکه علی رغم هزینه های بالای فرهنگی توسط شهرداری لنگرود ولی خروجی مناسبی مشاهده نمی شود، گفت: احساس می شود شهرداری در انجام تزئینات شهری در زمان مناسبت ها شیب پایین تری نسبت به گذشته دارد که این رویه با موردتوجه قرار گیرد.



 



امیری با اشاره به توجه ویژه رضا کحالی برای ایجاد واحد فرهنگی اجتماعی در شهرداری، تأکید کرد: باید به واحد فرهنگی شهرداری بها بیشتری داده شود تا کارها به صورت بهتری انجام شود.



 



وی با تأکید بر دسته بندی عملکرد فعالیت های فرهنگی شهرداری، گفت: شهرداری در زمینه کار فرهنگی تولید محتوا ندارد و بیشتر کارهای روتین انجام می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان