مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امریکا در 8 سال دفاع مقدس ضربه های زیادی به ایران زد افزود : ایران بیش از 2 دهه است که منتظر زمانی است تا جواب محکمی به امریکا بدهد.

به گزارش لنگرنیوز ، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نطامی و انتظامی با حضور سرداران و امام جمعه شهرستان لنگرود و فرمانداران شرق گیلان در میدان صبحگاه تیپ میرزا کوچک خان مریدان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد علی محسن زاده گفت : امروزه با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی با فضل خدا و ایمان و اراده مردم ، جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در دنیا به عنوان یک قدرت بزرگ به شمار می رود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان افزود : انقلاب هایی که در مقابل ایران اسلامی قد علم کردند تا انقلاب را سرکوب کنند امروزه شاهد هستیم که در همان کشور ها ، مردم با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران سنگر های مقاومت را ایجاد کرده اند و با ظلم و

ظالم مبارزه می کنند.

 

وی اظهار کرد : امروزه سران قدرت امریکا با جریان وال استریت که از سوی مردم ضعیف و یک درصدی مردم تشکیل شده است مواجه شده است که مردم خواهان برقراری عدالت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده با بیان اینکه سه جریان در مقابل انقلاب اسلامی ایران قد علم کرده اند ، اضافه کرد : اولین گفتمان انقلاب اسلامی در سطح بین المللی است و در درجه اول امریکا خونخوار قرار دارد که در سطح منطقه نیز این جریان را اداره می کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان جریان دوم را جریان اسلامی امریکایی و سلفی اعلام کرد و گفت : امریکا با ایجاد فرقه های کذایی قصد دارد تا با ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی و ایجاد شکاف در دین اسلامی جریان مقاونت را از بین ببرد.

 

وی تصریح کرد : سومین جریانی که در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته است جریان داخلی کشور است که از اول انقلاب تشکیل شد و با گذشت زمان شکل گرفته و اکنون سازماندهی شده اند.

 

محسن زاده افزود : این جریان ارزش های انقلاب را باور ندارند و قصد دارند ایران و انقلاب را در جامعه جهانی که امریکا آن هدف را دنبال می کند برساند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان گفت: در روایات زیادی تاکید شده است که جهان باید به سمتی حرکت داده شود که همه به سمت اسلام حرکت کنند تا جهان از عدل و داد پر شود.

 

وی اظهار کرد : اوج فتنه آنان در سال 1388 بود که با مدیریت رهبر معظم انقلاب تبدیل به خاکستر شد و به انزوا رفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی محسن زاده افزود : امریکا مدام ایران را با الفاظی در شان خودشان است تهدید می کند که همه گزینه ها روی میز است ولی آنها باور دارند که این تهدیدات سران امریکایی چیزی جز هوای دهان آنها نیست.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امریکا در 8 سال دفاع مقدس ضربه های زیادی به ایران زد افزود : ایران بیش از 2 دهه است که منتظر زمانی است تا جواب محکمی به امریکا بدهد.

 

وی گقت : امریکا بداند که ایران قبر هایی را برای سربازان امریکایی آماده کرده است.

 

محسن زاده اظهار کرد : اگر برخی از سیاسیون در مورد مسائل نظامی و قدرت ایران صحبت می کنند از روی جهل آنان است و امیدوارم که از روی عمد این صحبت را بیان نکرده اند.

 

وی با بیان اینکه آمادگی نظامی ایران به قدری است که امریکا را در همان ساعات اول به صورت کامل زمین گیر کند ، گفت : آن چیزی که در عرصه رسانه ای مشخص و آشکار است زمین گیری دشمن در برابر قدرت ایران اسلامی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان