به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت السلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لنگرود با اشاره به رموز ماندگار عاشورا اظهار داشت: عاشورا در تاریخ  ماندگار شد زیرا در بر دارنده ویژگی های عالی انسانی و الهی است.



وی گفت: رهاورد تبلیغ اربعین باید شعور حسینی باشد؛ در این فضای غبار آلود که دشمنان به وجود آوردند دین و معنویت در خطر و تهدید است و باید از شور حسینی که در مردم وجود دارد استفاده کرد و شعور حسینی و معنویت  را برای آنها تبلیغ کرد و رفتن به اربعین ابا عبدالله اثرات خیلی خوبی دارد.



صدیق با بیان اینکه باید اهداف و دسیسه های دشمنان را بشناسیم و راه مقابله با آن  را به خوبی پیاده کنیم، افزود: امروز به برکت وجود جوانان متعهد انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، دشمنان با ادوات خود در مقابل کشور صف آرایی کرده اند اما جرات تعرض ندارند.



امام جمعه  لنگرود اعلام کرد: تقویت و تجهیز قوا و بنیه نظامی یکی از عوامل امنیت و استقلال جمهوری اسلامی است که باید نسبت به ارتقاء آن توجه شود.



صدیق با اشاره به رزمایش های ارتش کشورمان گفت: امروز دشمن از این توان دفاعی و قدرتمند کشورمان مطلع است و جرأت تعرض  به مرزهای کشور را نمی کند.



امام جمعه لنگرود درباره ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره سیاست های انتخاباتی افزود: مسئولان کشوری عملگرا باشند نه شعارگرا و واقعاً از این سیاست ها حمایت کنند و به سرانجام برسانند نه مانند فیش های نجومی که در مورد آن سرد شده اند.



صدیق به مقاومت مردم یمن در برابر بمباران آل سعود به مردم بی دفاع یمن اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات مردم یمن استقامت است و مجامع بین الملل در خواب غفلت هستند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان