به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از وب سایت رسمی سپیدرود، هفته یازدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – یکشنبه دوم آبان ماه

ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه درخشان صباشهر

هوا: آفتابی – تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر

داور وسط: روح اله شریفی.

کمک داوران: قهرمان نجفی ، محمدرضا فتحی.

داور چهارم: مجید پورعلی.

کارت زرد:

هادی شکوری دقیقه ۱۷ (راه آهن) – رضا الماسخاله دقیقه ۷۳، میثم فردوسی دقیقه ۸۸ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی (از دقیقه ۴۰ سهیل حق شناس)، محمدرضا الماسخاله، محمد دادرسی ، محمد رستمی، میثم فردوسی، احسان عبدی (از دقیقه ۸۵ محمدرضا مهدوی)، میلاد قربانزاده(از دقیقه ۷۲ حامد حاجتی).

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب راه آهن تهران:

وحید عزیزی، هادی شکوری، محمد شاه محمدی، علی اکبر فرهنگ، کیانوش میرزایی (از دقیقه ۷۵ سجاد جوادی)، محسن بیاتی نیا (از دقیقه ۸۱ بابک مرادی)، میلاد زنیدپور، محمدرضا سلیمانی، مهران موسوی، واحد بخشی، علی رضا لطیفی.

سرمربی: مهدی پاشازاده.

شرح بازی:

راه آهن تیم عجیبی نشان داده. تیمی که یک هفته ۶ گل از تیم خونه به خونه می رود و هفته دیگر حریفی چون پارس جنوبی جم را در خانه اش شکست می دهد. البته فوتبال ایران از این دست تیم ها را به خود دیده مثل گهر دورد که در اوج بی پولی حتی به لیگ برتر صعود کرد.

راه آهن امروز میزبان سپیدورد رشت است؛ صدرنشین. تیمی که به مانند راه آهن با مشکلات مالی دست و پنجم نرم می کند اما هدف بزرگی را برای خود طراحی کرده است. موفقیت و صعود به لیگ برتر در صورت امکان. این بازی برای هر دو تیم سخت و البته احتیاط آمیز خواهد بود.

نیمه نخست:

بازی با میدان داری ارتش سرخ در دقایق ابتدایی بازی آغاز شد و سرخ پوشان سعی کردند تا برنامه های تاکتیکی خود را به حریف دیکته نمایند.

نخستین کارت زرد بازی در دقایق ابتدایی به دلیل خطای هادی شکوری بر روی شایان مصلح نصیب تیم میزبان شد.

در دقیقه ۲۳ راه آهن بر روی یک ضربه شروع مجدد صاحب گل شد که دار میدان اعلام آفساید کرد.

سپیدرود در اکثر دقایق مالک توپ و میدان بود اما بازی این نیمه بیشتر در میانه های زمین در جریان بود و در کل شاهد یک مسابقه پرهیجانی نبودیم.

در هر صورت این مستلقه در پایان با همان نتیجه آغازین بازی به اتمام رسید.

نیمه دوم:

دو تیم ابتدای نیمه دوم را  با همان ترکیب اولیه مسابقه گام به میدان گذاشتند.

مهمترین موقعیت بازی در ابتدای نیمه دوم در دقیقه ۴۸ در حالی برای سپیدرود به دست آمد که پاس میلاد قربانزاده داخل شش قدم به میثم فردوسی رسید و فردوس با کم دقتی در حالی که فقط دروازه بان را در پیش داشت توپ را به هوا فرستاد.

دقیقه ۵۴ پاس در عمق میلاد زنیدپور به محسن بیاتی نیا رسید تا در موقعیت تک به تک با سید محمد حسینی قرار بگیرد اما سید محمد با رشادت توپ را راهی کرنر نمود.

دقیقه ۷۷ شوت احسان عبدی که از روی یک ضربه ایستگاهی بدست آمد از کنار دروازه راه آهن به خارج رفت.

در نهایت این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید تا سرخ پوشان در جدول را با حونه به خونه بابل به اشتراک بگذارند، هر چند که کسب دو نتیجه تساوی از دو بازی پی در پی خارج از خانه نتیجه خوبی برای سپیدرود محسوب می گردد.

اتفاقات ویژه:

۱- در حالی که اویس کردجهان از ابتدا در ترکیب راه آهن حضور داشت، اما در حال گرم کردن مصدوم شد و جایش را به علی رضا لطیفی داد.

۲- چهارصد نفر از هواداران و عاشقان سپیدرود خود را از رشت به ورزشگاه درخشان صباشهر رسانده بودند تا یار و یاور تیم ریشه دار شمال باشند و از دقیقه ۱ تا پایان بازی بدون وقفه تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دادند.

۳- بازوبند کاپیتانی سرخ پوشان در این بازی بر دستان حسین کعبی بسته شده بود که برای وی خوش یمن نبود و در دقیقه ۴۰ به دلیل مصدومیت جایش را به سهیل حق شناس داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان