به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام مهدی صدیق امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: در آستانه اربعین امام حسین(ع) قرار داریم و تبیین فلسفه این قیام برای جامعه حائز اهمیت است.



 

وی به حضور میلیون ها نفر از مسلمانان جهان در مراسم معنوی اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: حضور یکپارچه مردم در اربعین حسینی(ع) نظام استکباری را به لرزه انداخته است.





امام جمعه لنگرود با بیان اینکه امنیت کشور به برکت خون شهدا تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: جانفشانی رزمندگان برگرفته از قیام عاشورای حسینی(ع) است.





صدیق در ادامه یکی از برکات انقلاب اسلامی را تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان ماه سال 58 خواند و بیان کرد: سفارت آمریکا مرکز دشمنی علیه ملت ایران بود.





وی به ماهیت جاسوسی کارکنان لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در مقابل ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.





امام جمعه لنگرود با اشاره به پدیده تروریسم در جهان، خاطرنشان کرد: تروریسم یکی از مصائب دردناک جامعه بشری محسوب می شود و کشتار مردم مظلوم یمن از بدترین تروریسم دولتی است.





صدیق، مقابله با تروریسم را نیازمند اراده بین المللی خواند و یادآور شد: کشتار گروهی آل سعود در یمن نشان دهنده وحشی گری این رژیم بوده و جامعه بین المللی در مورد این جنایت سکوت کرده است.





وی در پایان با بیان اینکه بیانیه پارلمانی اتحادیه اروپا در مورد ایران ضمانت اجرایی ندارد، اظهار کرد: مواضع اتحادیه اروپا نسبت به ایران مورد تایید ما نیست.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان