به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر امیر تیموری رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان، دکتر صابری دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان و دکتر فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود و معاونین سما در سالن جلسات واحد لنگرود برگزار شد.



 



دکتر امیرحسین فیروزان در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه آزاد واحد لنگرود دارای پتانسیل بالایی در جذب دانشجو در رشته های مختلف فنی و مهندسی دارا است که در این خصوص برنامه ریزی هایی جهت ایجاد بستر مناسب برای جذب دانشجو در حال انجام است.



 



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با اشاره به ایجاد کمیته های دانش بنیان و سرمایه گذاری برای کسب درآمدهای غیر شهریه ای، افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت و اهمیت رشته هایی که دارای متقاضی کمتری هستند را برای دانشجویان جدیدالورود معرفی کنیم.



 



دکتر امیر تیموری با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان به حضور گسترده دانشجویان و اساتید در راهپیمایی تأکید کرد و گفت: کاهش موانع داخلی و افزایش کیفیت خدمات به دانشجویان یکی از بهترین راه های ممکن برای جذب دانشجو در شرایط کنونی است.



 



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: موانع پیش آمده در عدم جذب دانشجو در سطح استان باید آسیب شناسی شود.



 



وی یکی از مهم ترین اقدامات سال جدید را کنترل دقیق بودجه دانست و تصریح کرد: درگیری معاونین در تبیین بودجه آموزشکده ها از اولویت ها است و لازم است نسبت به کنترل و مدیریت هزینه های جاری در تمامی سطوح توجه کرد.



 



به گزارش لنگرخبر، در پایان این جلسه از زحمات مهندس نورالدین جعفری معاون و رئیس سابق آموزشکده سما لنگرود با اهدای لوح تقدیر و تشکر نمودند و برای مهندس امیر زارع آرزوی موفقیت نمودند.



[gallery columns="1" size="large" ids="68977,68978,68979,68980,68981"]



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان