خبر: 69016 / تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت : ۱۶:۰۳:۲۵
در راستاي خدمات دهي يكسان و همزمان در سطح شهر انجام شد:

آسفالت شهرداری لنگرود در روز بارانی + عکس و فیلم

شهرداری لنگرود در راستای خدمات رسانی یکسان و همزمان در سطح شهر اقدام به آسفالت یکی از کوچه های آنسرمحله کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، شهرداری لنگرود در راستای خدمات رسانی یکسان و همزمان در سطح شهر اقدام به آسفالت یکی از کوچه های آنسرمحله کرد.
این اقدام و خدمات دهی یکسان و همزمان شهرداری لنگرود عصر امروز در حالی انجام شد که از صبح امروز شاهد بارش باران رحمت الهی هستیم.

 

شهروند خبرنگار : نیما

تصاویر و فیلم های از وضعیت شهرستان لنگرود را با ذکر نام خود، به آیدی تلگرام langarnews@ ارسال کنید.

 

کلیدواژه


نظرات | ۱۱ نظر

رضا
آبان ۱۲, ۱۳۹۵ در ۱۸:۵۰

جای ناراحتی نیست!چون همین مردم آنسر محله در هردوره از شورا از روی تعصب بچه محلگی ۲تا۳نفر از اعضای شهر رو با دادن تک رای انتخاب می کنند!!انزلی محله و راه پشته هم از این موضوع مستثنی نیست!!

    جهانگير
    آبان ۱۲, ۱۳۹۵ در ۲۲:۲۶

    کافیه نتایج صندوق هاى مختلف رو نگاه کنید و بعد اطهار نظر کنید
    انزلى محله ۵ عضو شورا داره
    مردم آنسرمحله به اون درک از راى گیرى رسیدن که از تک راى استفاده نکنن
    و این در نتیجه صندوق آنسرمحله مشخص هستش

    #کارشناسی_نکنیم
    دکتر جان

جواد
آبان ۱۲, ۱۳۹۵ در ۲۲:۲۳

قصه ى غصه پردرد شهر ما اینه که فرق خوب و بد رو نمیدونن

تو بارون آسفالت کردن
یه عده خوشحالن و تشکر میکنن

رضا
آبان ۱۳, ۱۳۹۵ در ۰۰:۱۹

مهندس جان بحث ما به ۱نفر و۵ نفر یا این محل واون محل نیست،انتخاب افراد متخصص ومتعهد رو باید مهم بدانیم !!نه تعصب!!البته انشاء اله بچه های محل به این عزیزان زحمتکش گفتند که آسفالت تو هوای سرد فایده نداره!!

    محسن
    آبان ۱۳, ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۲

    متخصص یعنی اینکه روز انتخابات ما به فردی که آموزش ابتدایی داره رای ندیم
    یعنی اینکه کسی که در بهترین حالت فوق دیپلم کشاورزی داره نباید بر خرید و فروش به شورای شهر برسه

    متخصص در امور شهری رشته هاش مشخصه

    در ضمن شما اونجا بودی که آقای شهردار در مورد آسفالت در هوای بارانی چه گفت؟
    گفتن چون از کارخانه آسفالت خوبی اومد ما هم شروع کردیم به بارون
    نمیتونستیم پس بدیم

    در پایان
    به امید روزی که مردم این شهر خودشون جلوی خرید و فروش رای رو بگیرن تا ببینیم شرایط در شورای شهر و انتخابات مجلس چگونه رقم خواهد خورد تا شاهد دخالت های بیرونی در نظرات شورای شهر نباشیم!!!

علی
آبان ۱۳, ۱۳۹۵ در ۱۴:۴۶

تو هوای خوب آسفالت میکنن ۲ ماه بعد خراب میشه وای به حال هوای سرد

سعید
آبان ۱۴, ۱۳۹۵ در ۰۹:۵۵

بچه های اسفالت مقصر نیستند .باید ازشون تشکر کرد.ک تو هوای بارانی و سرد اسفالت ریختن.مخصوصا اون ماله کش ک با جونه دل تو زیره بارون داره ماله میکنه.

    مهران
    آبان ۱۴, ۱۳۹۵ در ۲۳:۰۳

    راست میگی من خودم از نزدیک شاهد زحمات بچه های آسفالت بودم.چه تو آفتاب چه زیر بارون .باید قدردان زحماتشون باشیم.

ابراهیم
آبان ۱۴, ۱۳۹۵ در ۱۴:۵۸

بحث بارونی ویا آفتابی بودن هواملاک نیست اینروزها قضیه اینه که خودی نشان بدن بقول عزیزان همین بچه محلهاکه تک رای ویابصورت جمعی رای آوردندبحث اینه که تعهدووجدان کاری ازسوی خیلیابه فراموشی سپرده شده وهیچگونه نظارتی دراغلب اینگونه موارددیده نمیشه وازانجائی که ماملت ازبس توچاله چوله هارفت وآمدکردیم وکمردردوهزارویک مشکل پیداکردیم وتشنه ذره ای سروسامان دادن به این وضعیت کوچه هایمان هستیم دیگه بارون برایمان ملاک نیست تازه میگیم خداپدرشون رابیامرزه همینودرست کردندوالاهرعقل سلیمی میداندکه اسفالت توبارون چه صورتی داره البته توهواداغ تابستون وکله ظهرهم اسفالت کردنشونودیدیم اما بایک جاروی ساده کشیدن همه ازهممیپاشه وکنده میشه

شهروند
آبان ۱۵, ۱۳۹۵ در ۰۸:۴۲

زحمت انجام آسفالت توی روز بارونی همون آب در هاون کوبیدن هست جالب اینکه همه می دونن تو روز بارونی آسفالت کردن فایده ای نداره. انجام اینکار جز هزینه بیخود چیز دیگه ای نیست بماند زحمت بچه ها که با دستور بالادست بوده مطمئنا اون فرد هم می دونه توی روز بارونی نباید آسفالت بشه اون پشت چه خبره خدا می دونه

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر شهرداري كومله - 19 مهر ماه تا يك سال شهرداري كومله 2 نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir