سرهنگ سید حبیب حسینی در گفتگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: یکی از مأموریت های ذاتی بسیج سنجش توانایی و آمادگی دفاعی و رزمی در کوی و برزن است که در همین راستا و از طریق فراخوان، رزمایش «الی بیت المقدس» با عنوان دفاع از کوی و برزن انجام می شود.



 



وی افزود: در این رزمایش پنج گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در روزهای  ۱۳ و ۱۴ آبان ماه در قالب رزمایش دفاع از کوی و برزن اقدام به اجرای مأموریت های تعیین شده می کنند.



 



فرمانده سپاه لنگرود با بیان اینکه در این رزمایش پنج تاکتیک در قالب اقدامات دفاعی و امنیتی توسط گردان ها انجام می شود، گفت: عملیات تأخیری، حفاظت از مراکز مهم، مقابله با اغتشاشات، عملیات بازپس گیری ، امداد و نجات ازجمله مأموریت های اجرایی از سوی گردان ها است.



 



وی تصریح کرد: عملیات تأخیری در مقابله با دشمن فرضی در چاف و چمخاله و مأموریت های دیگر نیز در سطح شهر لنگرود انجام می شود.



 



حسینی با تقدیر از مسئولان شهرستان در برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس»، خاطرنشان کرد : انجام تمرینات تاکتیکی جهت تقویت توان دفاعی و رزمی گردان های بیت المقدس از اهداف این رزمایش است.



 



وی همچنین در ادامه با اشاره به روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان و تمامی آحاد مردم یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد استکبارستیزی را سر می دهند.



 



فرمانده سپاه ناحیه لنگرود افزود: انقلاب به واسطه حضور امام خمینی(ره) و سخنرانی های ایشان با آگاهی بخشی به مردم موجب ایستادگی ملت در مقابل هجمه دشمن در تمام ابعاد شد.



 



حسینی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در آذر ۵۸ به دستور حضرت امام خمینی (ره)، تصریح کرد: حضور و گسترش فرهنگ بسیجی از آغاز تاکنون منشأ خیر و برکات زیادی شده است که نمونه آن در استقامت هشت سال دفاع مقدس و مقابله با فتنه های دشمن مشهود است.



 



وی تشکیل بسیج مستضعفین را حاصل هوشیاری و اطمینان کامل امام خمینی (ره) به مردم دانست و اظهار کرد: دشمن هرلحظه به فکر دشمنی بیشتر است و بعد از انقلاب علاوه بر تحریم های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی از جنگ نرم به عنوان توطئه ای جدید برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان