به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدرضا میرحیدری افزود: کارآگاهان آگاهی شهرستان لنگرود رسیدگی به شکایت فردی مبنی بر اینکه اجناس فروشگاه لوازم خانگی وی در طول یکسال اخیر توسط افرادی ناشناس مورد سرقت قرار گرفته است را در دستورکار رسیدگی خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی در تحقیقات خود از کارکنان این فروشگاه، به یکی از کارگران 39 ساله مشکوک شده و وی را دستگیر کردند،افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به سرقت لوازم خانگی از فروشگاه و انتقال آن به منزل مسکونی خود اعتراف کرد.

سردار میرحیدری اظهارداشت: کارآگاهان ضمن اخذ حکم قضائی در بازرسی از منزل متهم 261 قلم انواع لوازم خانگی را از وی کشف کردند و دو همدست 31 ساله متهم نیز که در این فروشگاه کار می کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: دستگیری حسابدار این فروشگاه که سر دسته این باند بوده و هم اکنون متواری شده نیز در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی ارزش ریالی لوازم کشف شده طبق برآورد صورت گرفته را دو میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه اماکن تجاری باید به انواع تجهیزات حفاظتی مجهز باشند، از صاحبان اماکن تجاری خواست در جذب افراد دقت بیشتری کرده و به هرکسی اطمینان نکنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان