فاطمه اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به هفته بزرگداشت کتاب، کتاب خوانی و کتابدار اظهار کرد: همان طور که ورزش موجب سلامت جسم می شود کتاب نیز به عنوان یار مهربان موجب سلامت روح انسان ها و ارتقای اطلاعات عمومی مردم است.



 



وی گفت: هفته کتاب فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در جامعه و ترغیب خانواده ها برای مطالعه مفید است.



 



رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود با اشاره چهار کتابخانه علامه طباطبایی شلمان، امام علی (ع) اطاقور، حضرت زهرا (س) کومله و کتابخانه مرکزی شمس گیلانی در شهرستان، افزود: در حال حاضر 48 هزار و 894 نسخه کتاب در کتابخانه های شهرستان موجود است که اعضای فعال کتابخانه های عمومی لنگرود دو هزار و 854 نفر می باشد.



 



اسماعیل پور از اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، نشست های کتاب خوان، اهدای کتاب از سوی خیرین به کتابخانه ها، تدارک بازارچه خیریه کتاب با همکاری ادارات ارشاد و شهرداری و نواختن زنگ کتاب دریکی از مدارس شهرستان ازجمله برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی است.



 



رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود بابیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کتابخانه مرکزی لنگرود و محوطه شهرداری با 30 تا 35 درصد تخفیف در طول هفته کتاب دایر است، اظهار کرد: در طول هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار ثبت نام رایگان از مراجعین حضوری انجام می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان