صدا و سیما شبکه ملی نیست، میلی است

۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۷:۴۹ چاپ کد خبر: 696

مسئول نمایندگی امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت: حاج مهدی موسوی از علمای شفت زمانی که در مدرسه ملا جعفر قم درس می خواند به امام عشق می ورزیدن و حتی برای اینکه از امام حمایت کردن از مدرسه بیرون رانده شد که به واسطه داماد امام دوباره شرایط تحصیل پیدا کرد.

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، مراسم سومین روز در گذشت امام جمعه موقت شفت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی در مسجد جامع شهر شفت یرگزار شد.

در این مراسم که علاوه برمردم شفت، مسئولین شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند حجت الاسلام محمد رضا شفیعی با بر شمردن بعضی از صفات مرحوم موسوی به مبارزات وی با رژیم ستمگر طاغوت اشاره کرد و گفت: همه ما شاهد این قضیه هستیم که حاج مهدی موسوی از علمای شفت زمانی که در مدرسه ملا جعفر قم درس می خواند به امام (ره) عشق می ورزیدن و حتی برای اینکه از امام (ره) حمایت کردند و عکس امام(ره) را در حجره خود نسب کرده بودند از مدرسه بیرون رانده شد که به وساطت داماد امام (ره) دوباره شرایط تحصیل پیدا کرد.

این سخنران مطرح استان ادامه داد: در رشادت های این مرد بزرگ همین قدر بس که توسط منافقین علاوه بر منزل مسکونی وی که به اتش کشیده شد خودروی وی هم منفجر گردید.
شفیعی همچنین با بیان اینکه سید مهدی موسوی وام دار هیچ حزب و گروهی نبود گفت: زمانی که دکتر حسن روحانی برای سفر انتخاباتی خود به گیلان آمد این سید به استقبال وی رفت و از وی حمایت کرد و از هیچ کس نترسید.
محمد رضا شفیعی همچنین با بیان اینکه در حالی که صدا و سیما برای تبلیغات پست ترین کالا ساعات ها وقت می گذارد گفت: اما شاهد هستیم که برای پوشش خبری درگذشت این عزیز و محاهد فی سبیل الله فقط ۸۰ ثانیه وقت اختصاص داد.

نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همچنین مهندس نصرپور مدیرکل صدا وسیمای مرکز گبلان را ملعبه دست دیگران خواند و گفت: ازاین به بعد نگوییم رسانه ملی بلکه باید گفت شبکه میلی؛ چون بجهت اینکه بجای اینکه به افردا و سلایق نگاه کند بیشتر به میل خود عمل می کنند و عده ای را بالا می برد و عده دیگر را پایین، پس نباید بگوییم ملی بلکه همان طوری که دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور گفتند برازنده این رسانه، میلی است.
وی همچنین خدمات دولت دکتر روحانی در این چند ماه را برشمرد و گفت: دولت در این چند ماه آرامش را به کشور برگرداند در حالی که ما شاهد بودیم دولت قبلی بیشتر دنبال تنش و جنگ با دنیا بود.
وی همچنین با بیان اینکه ،دکتر نوبخت هم بسیار متاثر شده که نتوانسته در این مراسم شرکت کند گفت: دکتر محمد باقر نوبخت مایه فخر و افتخار گیلان می باشد و بنده ایشان را در تلوزیون مشاهده می کنم ذوق زده می شوم.
لازم بذکر در ابتدای این مراسم فرزند امام جمعه موقت شفت از همه مردم شهرستان بپاس شرکت در مراسم تشیع پیکر حاج آقای موسوی تشکر کرد و گفت: مردم خوب و فهمیده شهرستان شفت با این کار وظیفه حقیر را بیشترکرده اند.

سید احمد موسوی همچنین ادامه داد: هرکسی به گردن پدرم حقی دارد من آمادگی دارم که تمام دیون حاج آقای موسوی را بپردازم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان