خبر: 69973 / تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت : ۰۹:۵۹:۴۰
عضو سابق شورای شهر لنگرود:

از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم/انتظار نداشتم کارهای عوام‌فریبانه انجام دهد

عضو سابق شورای شهر لنگرود با عذرخواهی از اعضای شورای شهر لنگرود بابت تعرفه کحالی برای لنگرود، تصریح کرد : از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی‌اصغر حجامی عضو سابق شورای شهر لنگرود یکی از افرادی بود که برای تعرفه کحالی به عنوان شورای شهر و استیضاح افشین گلباغی فعالیت کرد و از حامیان سرسخت کحالی محسوب می شد.

 

عضو سابق شورای شهر لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اتفاقات اخیر در شهرداری و شورای شهر لنگرود، اظهار کرد : یکی از افرادی که کحالی را به‌عنوان شهردار لنگرود تعرفه کرد من بودم و برای انتخاب و جمع‌آوری آرا در شورا نیز تلاش کردم.

 

علی اصغر حجامی بابیان اینکه اخبار چند وقت اخیر از شهردار لنگرود برایم ناخوشایند بود، گفت : از کحالی انتظار نداشتم کارهای عوام‌فریبانه انجام دهد و بااحساس مردم بازی کند.

 

وی افزود : نظرم نسبت به رضا کحالی برگشت و نتوانست وعده‌های خود را عملی کند و فقط به کارهای ظاهری بسنده کرده است.

 

حجامی با عذرخواهی از اعضای شورای شهر لنگرود بابت تعرفه کحالی برای لنگرود، تصریح کرد : از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم.

انتهای پیام/

کلیدواژه


نظرات | ۱۲ نظر

جوادی
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۰

بفرمائید چه کسی پشیمان نیست؟!!!
از آستانه تا رودسر همه پشیمانند. تاریخ شهرداران بیسواد و عوامفریب دیگر گذشته است.

احسان
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۹

برادر حجامی شما برای لنگرود که دو دوره شو.راه بودید چکار کردید.لنگرود کی ظاهر خوبی داشت .الان این آقا اومد داره زیباسازی انجام میده از محبوبیتش میترسید.بزارید مردم شهر قضاوت کنن نه چند نفر به نمایندگی از مردم قضاوت کنن.

    مهدی
    آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۱۵:۱۲

    چقدر بی قدر و منزلت شده ایم که خراب کردن میدان ها و سنگفرش کردن فضای سبز نامش شده زیبا سازی!!!
    آنقدر در حق ای نشهر ظلم شده که مردم فکر می کنند کار شهرداری ینی این و شهردار خوب یعنی آقای کحالی

    محمدی
    آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۲۰:۱۹

    میشه بپرسم عزیزانی که قبلا بودن چیکار کردن؟
    در گذشته که به همین ظاهر هم پرداخته نشده، شده؟
    شایدم بیشتر کار باطنی دوس دارین انجام بدید، میترسید ریا بشه شاید!!!
    آدم متاسف میشد وارد لنگرود میشد تا چند ماه پیش، باز الان ظاهرش حداقل یه کم بهتر شده، ممنون آقای کحالی، به عنوان یه شهروند لنگرودی من از شما ممنونم..
    بذارید بنده خدا کارشو انجام بده لطفا..
    پشیمان هم نباش چون ما مردم راضی هستیم..

حامی شهردار
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۱۳:۲۱

ما هم از اینکه تو عضو شورای شهر لنگرود بودی کاملا ناخورسندیم و البته از اینکه همفکران شما در شورا مشغول بفعالیت هستن سخت پشیمانیم. خودتونم میدونین کحالی دارای محبوبیت در بین مردم لنگرود هستش و شماها از این محبوبیت میترسین.

وحید
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۱۹:۳۴

ما هم از انتخاب شما و دیگر اعضای شورای شهر پشیمانیم و بزرگترین اشتباه زندگی مان رای دادن به شما بود.و دیگر این کار خطای خود را تکرار نمیکنیم.یک نفر هم پیدا شد که دارد بدون توجه به حرف های شما کار خودش که همان کارهای مورد علاقه مردم هست را انجام میدهد به آقایان بر میخورد.جناب کهالی امیدوارم سالهای سال بمانی و شهرمان را آباد کنی.ممنون از زحماتی که میکشی.

امیر
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۲۲:۱۲

تعرفه (به انگلیسی: Tariff) یعنی[۱] مالیات یا عوارض بر کالاهایی که میان کشورها یا منطقه‌ها داد و ستد می‌شود و یا بر سیاست‌های دولتی ویژه‌ای که این گونه مالیات‌ها در آنها دریافت می‌شود.
سطح سواد اعضای منتخب شورا اینه ، مردم باید دست از انتخابهای محله ای و قومی دست بردارند
البته یک تبریک هم به لنگر نیوز باید گفت ……..
لنگر نیوز همه جوره عزم تان را جزم کردید تا مهندس کحالی را در افکار عمومی بی اعتبار کنید اما نمی دانید در حال خود زنی هستید
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
انشاالله حق به حقدار خواهد رسید ، قطعا نظر مردم محقق خواهد شد.

حسین
آذر ۱, ۱۳۹۵ در ۲۲:۳۶

همون موقع که این آقا رو میخواستید بیارید باید به فکر عاقبتش بودید .برای خودتون سوال نبود چرا کحالی هرجا میرود استیضاح میشود .خوب حتماً یه جای کار میلنگه که نمیتونه با شورا کار کنه _ دیگه شورای لنگرود چرا اشتباه کرد مجدد کحالی را آورد

    محمد
    آذر ۲, ۱۳۹۵ در ۰۸:۳۶

    آقاحسین واقعاً درست می گی چرا اعضای شورا اون موقع که میخواستن کحالی رو بیارن واسه منصب شهرداری بیشتر دقت نکردن وگرنه همه که می دونستیم ایشون هرجا رفته استیضاح شده فعالیتش تو لاهیجان و استیضاح ۹ نفره کاملاً گویای حقیقت بوده به قول شما کارش می لنگید اگه خوب کار کرده پس این استیضاح ها چیه؟!

انسان
آذر ۲, ۱۳۹۵ در ۰۹:۱۶

سلام دوستان اگر شورای شهر ما تخصص کافی داشتن طی مدت ۳ سه شهردار تغییر نمی کرد مقصر شهردارها نیستند مقصر ضعیف بودن شورا هست که گاهی با انتخاب یک شهردار شهر را به گردابی از بدهکاری و عقب ماندگی تبدیل میکنند نمونه اقای شهردای که شورا بود چی شد والان کجا هست یک سال امد شهرداری هیچ کاری نکرد.. حداقل این اقای کحالی یک فلکه خراب کرد ودرست کرد وچهارتا سنگ فرش اقای گلباغی چی کار کرد یا قبلی ؟؟

بهروز
آذر ۲, ۱۳۹۵ در ۱۹:۵۵

لنگر خبر عزیز، هر چیزی که به دلت میشینه منعکس میکنی و بقیه رو نه. همین بیانیه ها که رد و بدل شد. فقط بیانیه شیخ طاهر رو چاپ کردید.
به یک طرف قاضی رفتن برازنده یک رسانه نیست. لطفا قبل از گذاشتن خبرهای به شدت مغرضانه کمی تامل کن.

علی
آذر ۲, ۱۳۹۵ در ۲۲:۴۳

غلامپور اگه خیلی ناراحتی………….>سرتو بکوب به دیوار

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر شهرداري كومله - 19 مهر ماه تا يك سال شهرداري كومله 2 نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir