بخشدار اطاقور در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: طی روز های گذشته شاهد کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات استان بودیم که روز گذشته بخشی از ارتفاعات اطاقور سفیدپوش شد.



 



وی با بیان اینکه بارش برف هم اکنون قطع شده است، گفت: به دلیل بارش برف مناطق روستایی هلودشت، اربع گردن، پشته سرا بدلیل بارش برف سپیدپوش شده است.



 



شیرزاد روشن افزود:به دلیل آبگرفتگی معابر رفت و آمد در تعدادی از راه های روستایی با مشکل اجام می شد که با حضور به موقع مسئولین محلی و راهداری، مسیرهای مسدود به جز راه روستایی خانه پشتان ،بازگشایی شد و تردد انجام می شود.



 



بخشدار اطاقور تصریح کرد: تنها مسیری که تردد به کندی انجام و مسیر تردد آن به دلیل آبگرفتگی به کندی انجام می شود راه روستایی خانه پشتان است که متولیان در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.



 



روشن با اشاره به آبگرفتگی پل ارتباطی روستای اشیان، اظهار کرد: پل ارتباطی اطاقور به اشیان به دلیل آبگرفتگی زیاد و بالا آمدن سطح رودخانه مسدود شده بود که با کاهش سطح آب رودخانه هم اکنون تردد در این مسیر نیز در حال انجام است.



 



وی با اشاره به ادامه سرما و بارش احتمالی برف در ارتفاعات، تاکید کرد: تمهیدات و آمادگی لازم دستگاه های دولتی و محلی برای مقابله با مشکلات ناشی از برف و آبگرفتگی انجام شده است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان