خبر: 70052 / تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت : ۰۹:۳۵:۳۵
شهردار لنگرود در گفت و گو با لنگرخبر خبرداد:

رها سازی ۵۰۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در استخر پارک فجر لنگرود

شهردار لنگرود در گفت و گو با لنگرخبر اظهار کرد: ۵۰۰۰ قطعه بچه ماهی گرمابی از نوع کپور معمولی و آمور(شیرماهی) عصر امروز در استخر پارک فجر لنگرود رها سازی شد.

شهردار لنگرود در گفت و گو با لنگرخبر اظهار کرد: ۵۰۰۰ قطعه بچه ماهی گرمابی از نوع کپور معمولی و آمور(شیرماهی) عصر امروز در استخر پارک فجر لنگرود رها سازی شد.

 

وی گفت: ظرفیت استخر پارک فجر لنگرود ۳ هکتار به عمق ۳متر می باشد که در سه بخش تقسیم شده است وبا توجه به محیط بسته و محدود استخرها، در برخی مواقع با فیتوپلانکتون ها و موجودات ریز باکتریایی و جلبکی در استخرها روبرو هستیم.

 

رضا کحالی افزود: یک از بهترین شرایط زندگی برای ماهی ها همین فیتوپلانکتون ها و جلبک هاست که شرایط لازم برای زندگی موجودات زنده مثل ماهی ها را در استخر فراهم می کند.

 

وی تصریح کرد: نگهداری کپور و آمور(شیرماهی) به راحتی انجام می شود چون ماهی آمورعلف خوار و ماهی کپور با نفوذ در گل و لای کف استخر تغذیه می کند.

 

شهردار لنگرود در خصوص دلیل انجام رهاسازی ماهی در استخر پارک فجر، گفت: پارک فجر یکی از مکان های پرتردد شهروندان و حتی مسافرین جهت استراحت می باشد که با توجه به اسکان شهروندان در پارک فجر، ماهی گیری می تواند به عنوان یکی از تفریح های سالم شهروندان باشد.

 

کحالی افزود: ماهی گیری توسط شهروندان فقط با قلاب و در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته آزاد است.

انتهای پیام/

کلیدواژه


نظرات | ۹ نظر
امیر
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۹

احسن کار شایسته
خدمات شما تحسین داره ولی
آسفالت محله ها بیشتر به چشم شهر وندان میاد

ابراهیم
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۱۴:۲۴

جناب آقای کحالی کارمردم ازماهیگیری واینجورسرگرمیهاگذشته ملت انتظارندارندکه شماطی دوران تصدیتان درشهرداری لنگرودرابه مدیته فاضله تبدیل کنیداماانتظاردارندکه برای سامان دادن به وضعیت شهرتلاش جدی تری بفرمائیدکه واقعاحال ادم بهم میخوره ازشهرهمه جابهم زده دعواهای سیاسیتان رابذاریدبرابعدرهاکردن ماهی دردی دوانمیکنه فکری بحال ابگرفتگی شهربکنیدملت خوشحالترند

امیر
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۲۱:۴۸

ممنون از شهردار فهیم و خوش ذوق لنگرود

وحید
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۲۱:۵۲

حرکت بسیار جذابی است امیدوارم با برنامه ریزی مناسب ، شرایط را برای ایجاد یک تفریح سالم مهیا نمایید
حتی این کار می تواند شهروندان سایر شهرها را به لنگرود بکشاند ، ضمنا درآمدزایی شده و می تواند بخشی از هزینه های جاری پارک درآید
خداقوت مهندس کحالی

امیر
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۲۱:۵۵

ممنون مهندس کحالی خوش ذوق
انشاالله با پشتکار خود و همکاران دلسوز شهرداری و همیاری مردم شاهد تغییرات چشمگیر در شهرباشیم و دهان یاوه گویان و خاله زنک های شهر بسته شود

کریمیان
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۲۱:۵۹

خداقوت شهردار عزیز
فقط با یک برنامه ریزی مناسب ،می توان از پتانسیل لنگرود برای جذب گردشگر استفاده کرد
پیشنهاد میدهم تورهای یکروزه ماهیگیری را شهرداری راه اندازی کند
سرویس ایاب و ذهاب مناسب ، پذیرایی عالی ، سرویس های اسکان عالی می تواند برای گردشگران جذاب باشدو درآمدخوبی برای شهرداری ایجاد کند
لطفا در این زمینه با شرکتهای گردشگری معتبر رایزنی شود نه با شرکتهای زیارتی

رضا
آذر ۳, ۱۳۹۵ در ۲۳:۱۸

آقا ویا خانم کریمیان
دلیلی وجود نداره اگر شما با زیارت و شر کتهای زیارتی مشکلی داری با طعنه کامنت بزاریُ ودیگرجهت اطلاع جنابعالی یکی از راه های جذب توریسم می تواند جذب تورهای مذهبی باشد که لنگرود عزیز داراست.

    کریمیان
    آذر ۶, ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۹

    دوست عزیز شما از کجا متوجه شدید بنده با شرکتهای زیارتی مشکل دارم؟ چرا تخصصی به موضوع نگاه نمی کنید.؟
    ضمن اینکه هرچیز به جای خویش نیکوست.

رویا
آذر ۶, ۱۳۹۵ در ۱۰:۵۲

اقای شهردار این همه بودجه گرفتی و چند ال دونه ماهی انداختید توی استخر خیلیییییییییییییی براتون ارزش داره ؟ وظایف شهردار در این حده ؟؟؟؟؟؟؟خجالتم چیز خوبیه

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir