فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در حاشیه افتتاح مسکن محرومان در این شهرستان به خبرنگار لنگرخبر گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۰ واحد مسکن محرومان به همت سپاه ناحیه و کمیته امداد افتتاح شد.



 



سرهنگ سیدحبیب حسینی زیربنای هر واحد مسکونی را ۵۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: هزینه هر واحدمسکونی حدود 300 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری، کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه پاسداران تخصیص داده شده است.



 



وی اظهار کرد: واحدهای مسکونی محرومان با کمک بسیجیان شهرستان با کمترین هزینه و بیشترین سرعت در پیشرفت واحدها ساخته شده است.



 



فرمانده سپاه لنگرود با بیان اینکه از اول سال جاری تاکنون ۱۶ واحد مسکن محرومان ساخته شده است، تصریح کرد: انتظار می رود با همت همه مسئولان امر تا پایان سال جاری، ۲۴ واحد دیگر نیز با کمک خیران و بسیجیان تحویل مددجویان شود.



 



وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال از اول سال تاکنون ۴۶ نفر برای دریافت وام خوداشتغالی و ایجاد شغل های در حوزه صنایع تبدیلی به بانک معرفی شده اند.



 



سرهنگ حسینی تولید عرقیات، نان برنجی، ترشی و شوری جات، پرورش دام و طیور، ماکیان و آبزیان را از جمله صنایع تبدیلی و طرح های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود:  افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اکران فیلم «یتیم خانه ایران» در سالن شهید کامیاب، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی، آسیب های شبکه های ماهواره ای، تبیین گفتمان ولایت در قالب انقلابی گری و استکبار ستیزی، امر به معروف و نهی از منکر، اجتماع بزرگ بسیجیان «مدافعان حرم» در ۵ آذر، ایستگاه سلامت و مشاوره دینی و کوهپیمایی عمومی از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان