به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل زا «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده با اشاره به توافقات هسته ای و قول های وزیرامورخارجه کشورمان در رابطه با لغو همه ی تحریم های ظالمانه علیه ایران گفت: بعد از توافق هسته ای، دوازده بدعهدی و نقض از سوی آمریکا صورت گرفت. وی با بیان اینکه آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به نمایندگان گفت که قانون «داماتو» دیگر وجود ندارد، بلکه قانون جدیدی وجود دارد که تا پایان ۲۰۱۶ میلادی به پایان خواهد رسید و از این زمان به بعد تحریم جدیدی شکل نمی گیرد گفت: چند روز قبل شاهد بودید که آمریکایی ها دوباره مدت تحریم ها را ده سال دیگر تمدید کردند.

**آقای ظریف و رئیس ظریف؛ از آمریکایی ها برای ما آبی گرم نخواهد شد

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را افزود: آقای «ظریف» و «رئیس ظریف»، از آمریکایی برای مملکت ما آبی گرم نخواهد شد، بلکه راه حل اتکا به توانایی های داخلی است. وی با بیان اینکه اگر وقت راضی کردن آمریکا را صرف تقویت اقتصاد مقاومتی، رونق کشاورزی و راه اندازی کارخانه ها می کردید کار به اینجا نمی رسید گفت: مقداری به حرف رهبری گوش کنید، چون آمریکا را بهتر از همه می شناسند و استاد و پیر سیاست است.

**آقای رئیس جمهور برای بیکاری جوانان گیلان هم فریاد بزنید

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری به دلایل نامعلوم با بیان اینکه بخاطر یک سخنرانی که در مشهد لغو شده، آقای رییس جمهور بگیر و ببند راه انداخته اند تصریح کرد: اما در تالش کارخانه تعطیل شده و در گیلان ما بیکاری در اوج خود قرار دارد، ولی صدایی شنیده نمی شود. وی افزود: این ها را فریاد بزنید؛ حالا یک کنسرت هم تعطیل و یک سخنرانی لغو شود، مگر شما همین بلا را برسر اصولگرایان نیاوردید؟. نماینده ولی فقیه در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ما هم مخالف هرج و مرج هستیم اما چرا برای شما یک سخنرانی تا این اندازه مهم است، ولی اشتغال جوانان اهمیتی ندارد گفت: کارنامه درخشانی که بتوانید حرف نو و طرح جدیدی داشته باشید و به مردم در آخر عمر دولت خود نشان دهید کجاست؟ امام جمعه لاهیجان در ادامه با بیان اینکه مردم را با هیاهو، داد و بیداد و این سخنان بی اساس گمراه نکنید گفت: چرخه اقتصاد ضعیف است، پول چایکاران پرداخت نمی شود ولی کسی داد و بیداد نمیکند، اما سخنرانی پسر شهید مطهری لغو می شود، انگار که آسمان به زمین رسیده است.

**برخی نمایندگان مجلس را با جای دیگر اشتباه گرفته اند

وی در ادامه با بیان اینکه شجاعت و نظارت درست چیزی است که از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس انتظار می رود افزود: متاسفانه برخی از نمایندگان، مجلس را با جای دیگر اشتباه گرفتند و می گویند تا کی باید صحبت فتنه و فتنه گری باشد،این خط قرمز ماست و باید دراین زمینه بصیرت بیشتری داشت. وی در ادامه با اشاره به هفته و روز تشکیل بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج بدنه فعال جامعه و نماد قوت و قدرت جامعه اسلامی است گفت: بسیج در همه ی زمینه ها باید صاحب نظر باشد و شهید آوینی الگویی برای بسیجیان هنرمند بود.

**فیش های نجومی محصول نبود تفکر بسیجی بود

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه چفیه مقام معظم رهبری نماد بسیج است با بیان اینکه متهم کردن بسیج به تندروی تکمیل پروژه نفوذ است گفت: اگر در کشوری ندای تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم جهانخواران از آن کشور بسته خواهد شد. فیش نجومی، محصول نبود تفکر بسیجی است. حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه آن دسته از افرادی که معتقدند دین از سیاست جداست و دین فقط در نماز و روزه خلاصه می شود به آیات سوره توبه، توجه کنند گفت: در این سوره به روشنی بیان شده افرادی که رهبر را پشت گوش بیاندازند، سزاوار تنبیه و بی اعتنایی هستند و اگر در این زمینه سکوت کنیم این تفکر تقویت خواهد شد.

دولت سعودی نتوانست نصف جمعیت زائران حسینی را اداره کند

وی با اشاره به پیاده روی اربعین با بیان اینکه از چهل کشور دنیا و بیش از بیست میلیون نفر زائر امام حسین(ع) در این پیاده روی که تجلی و مظهر قیام اباعبدالله الحسین(ع) بود حضور داشتند گفت: خاک بر سر سعودی ها که نتوانستند نیمی از این جمعیت را اداره کند و مشکلاتی هرساله در زیارت خانه خدا برای حجاج بوجود آوردند. خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به اهمیت نماز و برپایی آن در ادارات با بیان اینکه در اداره ی سی نفری می بینم یک نفر نماز می خواند و بیست و نه نفر نماز نمی خوانند و در وقت اذان برای برپایی نماز حضور نمی یابند گفت: چه کاری مهم تر از نماز است؛ رییس اداره اگر در نماز شرکت کند خیلی ها بخاطر او در نماز حاضر خواهند شد. پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان