به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در همایش ضرورت انجام معروفات و  پرهیز از منکرات در فضای اداری که امروز(6 آذر) در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: انسان یک موجود اجتماعی است و سرنوشت هر انسان خواسته یا ناخواسته با دیگر انسان ها در ارتباط است.



 



وی با بیان اینکه سود و زیان هر انسان هم به فرد و هم به جامعه می رسد، گفت: اسلام از متعهدانش می خواهد که نسبت به هنجارهای اجتماعی واکنش نشان دهد و از معروف حمایت و منکر را رد کند.



 



سیدرضا جوادپور محیط اداری را بخشی از محیط اجتماعی دانست و افزود: همه امورات کشور از طریق انتخابات توسط مردم انتخاب می شوند و مردم عنصر کلیدی انقلاب هستند.



 



نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: حفظ سلامت و تضمین امنیت اخلاقی، رفتاری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف و در مسیر عدالت رسالت اصلی دولت است.



 



وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری مردم را اصل بقا و دوام نظام دانستند، گفت: اگر ما در فضای ادارای مردم را از خود دور کنیم به اصل نظام خدشه وارد می شود و به فرموده مقام معظم رهبری محیط جامعه ما باید به گونه ای باشد که اگر در آن فسادی هم پیدا شد فرصت رشد پیدا نکند و زود از بین برود.



 



جوادپور تصریح کرد: رعایت عدالت، قانون، انجام معروفات و پرهیز از منکرات در فضای اداری حق مردم است در غیر اینصورت ناهنجاری، نارضایتی و ناامنی فکری و اخلاقی در جامعه ایجاد می شود.



 



فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم تا فساد و رشوه اداری به جامعه اسلامی آسیب وارد نکند، اظهار کرد: تخلف در محیط اداری خیانت به مردم است
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان