به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محسن رضایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با تأکید بر فرصت دادن به جوان در عرصه های مختلف اظهار داشت: کار با جوانان یک ظرفیت و قابلیت خاصی می خواهد، شناخت جوانان از هر کسی برنمی آید  و کسانی که می خواهند  به جوانان فرصت دهند باید جوانی را بشناسند.

 

وی با تذکر "تحمل جوانان در مدیران ما بالا باشد" عنوان کرد: باید به جوانان آزادی عمل داده شود و اجازه دهند جوان اشتباه بکند و در ضمن اشتباه کردن آنها را اصلاح کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلی که ما در مدیران کشور داریم این است که کار با جوانان را بلد نیستند و به نظرم هر مدیری که کار با جوانان را بلد باشد موفق بوده و خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه کار با جوانان یک مهارت خاصی می خواهد ابراز کرد: اگر این مهارت در مدیران ما وجود داشته باشد می توانند از جوانان استفاده کنند.

 

رضایی با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم با توجه به قرار داشتن در جنگ اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت اگر از ابتدا روی توانایی های داخلی برنامه ریزی می کرد به طور یقین امروز موفق تر بود. وی با بیان اینکه این دولت با طولانی ترین و عمیق ترین رکود در تاریخ اقتصادی ایران مواجه بوده است یادآور شد: این رکود در تاریخ اقتصادی ایران بی سابقه بوده است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر "هنوز هم از رکود خارج نشده ایم" اظهار داشت: امیدواریم در این چند ماه آینده دولت یازدهم بتواند از این رکود خارج شود. انتهای پیام/*

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان