مدیر مجتمع فرهنگی میثاق با بیان اینکه علیرغم اینکه دل نگران هستیم، دل آرام هم هستیم، افزود: دل آرامیم به خاطر اینکه پشتوانه خون شهدا را داریم و سکان دار نظام ولی فقیه است. به گزارش لنگرنیوز ،  سعید قاسمی مدیر مجتمع فرهنگی میثاق عصر دیروز دوشنبه در همایش خط قرمز که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، با طرح این پرسش که چرا باید نگران باشیم و دلواپسی را از کجا گرفتیم؟ گفت: دلواپسی برای بنده و بچه های جنگ در یک سال آخر دفاع مقدس مفهوم دیگری دارد. در یک سال آخر جنگ اتفاقاتی افتاد و خرد خرد زمین ها را از دست می دادیم و دولت وقت هم به ریاست آقای فتنه گر استعفا داد و امکانات را پای جنگ نیاورد و نظامیان هم بریدند.

وی با بیان اینکه بنده دیگر نباید قطعنامه 598 را بخوانم، اظهار داشت: ما این قطعنامه را پذیرفتیم اما پس از آن چه اتفاقاتی افتاد؟! 60 درصد زمین ها را ظرف 8 سال گرفته بودیم اما 3 روز پس از اینکه این قطعنامه انجام شد، آنها را از دست دادیم و این مطالب پیش از این گفته نشده بود اما بنده گفتم.

مدیر مجتمع فرهنگی میثاق تصریح کرد: طرح دیدار جک استراو با خانواده شهدای هسته ای مسخره است. آنها با طرح این موضوع مفاهیم را به لجن کشیده اند.

قاسمی با بیان اینکه خط دلواپسی از دشمن نیست، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با هم عکس یادگاری می گیرند و پشت آن عکس آمده بود ما با هم هستیم. به نظر بنده در این یک سال اخیر در خطوط موفق نبودند و ما فقط نگران این خنده ها در مذاکرات هستیم. وقتی که این خنده ها زده می شود، ما سرمان را پایین می اندازیم و نمی خواهیم این لبخندهای کثیف را ببینیم.

وی اضافه کرد: نسلی که با امام بزرگ شده است، حق دارد دلواپس باشد؛ صحنه ای را در زمان تسخیر سفارت آمریکا در مصر دیدم از جوانی سوال کردند از این اقدام خود نمی ترسی؟ که او پاسخ داد 33 سال پیش این اتفاق در ایران افتاد آنها (آمریکا) چه غلطی کردند؟!

قاسمی با بیان اینکه تحت عنوان فرمایشات آقا کار خود را انجام می دهند و از این رو باید دلواپس بود، خاطرنشان کرد: ما هر موقع می خواستیم ضد وزیر اسبق ارشاد صحبت کنیم، می گفتند این فرد دارد با آقا چایی می خورد اما الان به عنوان یک عامل فتنه در انگلیس حضور دارد.

وی خطاب به دانشجویان افزود: باید سوال و خواسته های خود را هم مطرح کنید چراکه راهی را که دارند می روند، به ترکستان است و ما اصلا بازی برد - برد نداریم. آنها می خواهند فرزندان و بچه های ما را با این گفتمان فریب دهند.

مدیر مجتمع فرهنگی میثاق با بیان اینکه علیرغم اینکه دل نگران هستیم، دل آرام هم هستیم، افزود: دل آرامیم به خاطر اینکه پشتوانه خون شهدا را داریم و سکان دار نظام ولی فقیه است. فردی که به تنهایی عوامل را شناسایی می کند و به قول یکی از دوستان باید بگوییم ای رهبر آماده آزاده ایم آزاده چراکه ایشان همواره آماده هستند.

قاسمی در پایان سخنانش تاکید کرد: دل آرام هستیم به خاطر اینکه خدای خرمشهر، خدای طبس، خدای کربلای 5 و خدای غزه و لبنان زنده است، از این بابت دل آرام هستیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان