به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش مبنی بر نقض برجام با تمدید تحریم های ده ساله از سوی آمریکا و ایجاد مشکلات در توافق هسته ای به علت عجله گفت: متأسفانه مسئولان دستگاه دیپلماسی در اجرای مفاد برجام عجله کرده و به صورت گام به گام پیش نرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در روند اجرای برجام بدون اینکه طرف مقابل قدمی بردارد ما ده قدم برداشتیم و به تعهدات خود عمل کردیم همین باعث شد طرف مقابل این فرصت را پیدا کند که دبه در بیاورد.

وی افزود: این در حالی است که حتی طرف مقابل بر این باور است به تمامی تعهدات خود عمل کرده و حتی تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران را نقض برجام نمی داند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی اجازه ورود مجلس به قضیه توافق هسته ای را نمی دادند اما در نهایت مجلس ورود کرد و حتی مقام معظم رهبری شروط ۹ گانه ای را در این خصوص ابلاغ فرمودند اما باز هم غربی ها توانسته اند از روزنه های موجود در برجام که به صورت مبهم و تاریک باقی مانده استفاده کنند که همین سوءاستفاده حاکی از عجله مسئولان در به سرانجام رسیدن قضیه برجام است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان